خبرهای داغ:

" هیهات من الذله "

حجت الاسلام مصائبی گفت: امام حسین (ع) که در بین خطبه های شان در روز عاشورا که فرمودند " هیهات من الذله " و در برابر ظلم ایستادند ثمره این شعار این شد که حادثه بی نظیر عاشورا در هیچ زمانی تکرار نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۴۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سپاه امام علی (ع) تاکستان ، حجت الاسلام مصائبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین، صبح امروز در جمع نیروهای سپاه امام علی (ع) تاکستان ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش در عظمت قیام عاشورا اشاره نمودند و افزودند این قیام امام حسین (ع)که در دفاع از سیره جد خود و احیای امر به معروف و نهی از منکر که با شعار زیبایی از جانب ایشان در بین خطبه های شان در روز عاشورا که فرمودند " هیهات من الذله " و در برابر ظلم ایستادند ثمره این شعار این شد که حادثه بی نظیر عاشورا در هیچ زمانی تکرار نخواهد شد .

مصائبی در ادامه با استناد به ایه 70 از سوره مبارکه احزاب که می فرماید "یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله قولوا قولا سدیدا " بیان داشتند : ای کسانی که ایمان آورده اید از دین خود به خوبی محافظت کنید و در اعتلای دین و ایمان خود استوار باشید.

وی با استناد به آیه مذکور وظیفه ای را شامل حال ما شیعیان ابا عبد الله الحسین (ع) دانستند و فرمودند که شعار زیبای امام حسین (ع) این است که در راه دین و حق و ایستادگی نموده و در برابر دشمنان و یزیدیان دفاع و محافظت نماییم . چرا که یزیدیان زمان باطل های خود را بر حقیقت اسلام ناب محمدی ترجیح می دهند و این زنگ خطری است که ما شیعیان و مدافعان ولایت بایستی بیش از زمان امام حسین (ع) از آن مطلع باشیم .

مصائبی در پایان خواستار افزایش بینش سیاسی درخصوص اوضاع امروز منطقه و جهان شدند و احیای امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه تک تک پیروان آن حضرت دانستند.

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار