خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان از اعزام ۱۲۸ نفر از مبلغین و مبلغات حوزوی به مناسبت دهه اول محرم الحرام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۴۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرنگار بسیج از تاکستان، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان، طی گفتگویی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اعزام مبلغ دهه اول محرم الحرام با هدف تبیین اهداف قیام عاشورا، ارتقاء فرهنگ حسینی و اجرای مراسم و برنامه های مختلف فرهنگی و دینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های مبلغین اعزامی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات سخنرانی، بیان احکام و مسائل شرعی، برگزاری کلاس های آموزش عقاید اسلامی، برگزاری نشست های معرفتی، تبلیغ چهره به چهره، ارائه مشاوره در زمینه های مذهبی و مسائل خانواده، برگزاری جلسات روخوانی و روانخوانی و تفسیر قرآن کریم، برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا و ادعیه مربوط به ماه محرم، مرثیه خوانی و برپایی مجالس عزاداری از جمله برنامه های اجرایی توسط مبلغین و مبلغات اعزامی می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: این اعزام ها از سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه و سازمان اوقاف و امور خیریه و با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی تاکستان انجام شده است.

1007/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها