به همت بسیج کارمندی شهرستان تفت و مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت، نشست روشنگری با عنوان "شمر زمانه" در پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس پور اداره برق شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۵۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به همت بسیج کارمندی شهرستان تفت و مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت، نشست روشنگری با عنوان "شمر زمانه" در پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس پور اداره برق شهرستان تفت برگزار شد که در این نشست گلزار از هادیان سیاسی صحبت کرد.

وی که متناسب با ایام محرم صحبت می کرد گفت: شهید مطهری عبارت معروفی دارد که در آن می گوید: "شمر 1300 سال پیش مرد، شمر امروزت را بشناس."

گلزار ادامه داد: این عبارت یعنی در هر زمان جبهه حق علیه باطل در جریان است و شمر آن زمان مسئول نابودی بهترینهای جبهه حق است. اگر ما شمر زمانه خود را نشناسیم و در عزاداریهایمان در همان 1400 سال پیش توقف کنیم جبهه حق دچار صدمات بسیار سنگینی می شود و تلفات زیادی می دهیم.

وی آمریکای جنایتکار را بزرگترین مصداق واقعی استکبار و دولتمردانش را مصداق حقیقی شمر این زمانه دانست و گفت: آمریکاییها در سال 1343 قانون کاپیتولاسیون را در ایران تصویب کردند که به گفته امام خمینی(ره)، ما را از سگهای آمریکایی پست تر کردند.

این هادی سیاسی بیان کرد: این قانون زمانی وضع شد که شاه و دولتش کاملا طبق نظر آمریکا کار می کردند و بدون اجازه آنها آب هم نمی خوردند. حتی کوچکترین کاری که باعث ناراحتی آمریکاییها شود انجام نمی دادند. اما پاداش این نوکری ذلیلانه چیزی جز قانون ننگین کاپیتولاسیون نبود.

وی افزود: امروز اگر شمر زمانه خود را نشناسیم و جوانان مان را که حافظه تاریخی آنها به خوبی شکل نگرفته نسبت به آمریکا آگاه نسازیم با دست خود کشور را به دست اقلیتی خواهیم داد که از حدود 70 سال پیش تا کنون پیشرفت را در نوکری آمریکاییها می دانستند و به جای اینکه نگاهشان به خدا باشد، چشمانشان را به آمریکاییها دوخته اند.

لازم به ذکر است در این نشست به سوالات برخی حضار نیز پاسخ گفته شد. این نشست با حضور کارمندان اداره برق شهرستان تفت برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات