راننده 12 ساله 15 نفر از عزاداران حسيني و مردم خرم‌آباد را مجروح كرد

فرار راننده‌ 12 ساله‌ يك دستگاه خودروی پراید و دستپاچگی وی، 15 زخمي در خرم‌آباد بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۶۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از پايگاه خبري يافته، ساعت 21 و 34 دقيقه شب عاشورا در منطقه اسدآبادی خرم‌آباد كه محل تجمع و عزاداري هيأت 72 تن اسدآبادي و كورش است، هنگامي كه "داریوش رحیمی" مداح باسابقه اين هيأت با صدای دلنشین خود فضای معنوی خاصی به محفل عزاداری بخشیده بود،  ناگهان خودروی پراید مشکی‌رنگي پس از بی‌توجهی به اخطار توقف پلیس به سمت عزاداران و مردمي كه آن‌جا حضور داشتند حرکت کرد و به آن‌ها كوبيد که در پی اين حادثه، چندین نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند.
بنا بر اظهارات شاهدان عینی در 30 متری اسدآبادی عده‌ی کثیری از مردم مشغول عزاداری بودند كه ناگهان يك دستگاه پراید با سرعت زیاد به میان جمعیت زد و موجي از وحشت بين حاضرين ايجاد كرد.
راننده‌ی نوجوان که خودرو را بدون اجازه‌ي پدرش برداشته بود، هنگامي كه به سر خيابان مي‌رسد، قصد ورود از منطقه‌اي را دارد كه پليس آن‌جا را جزو طرح ترافيك شب‌هاي محرم اعلام كرده است. در اين هنگام راننده نوجوان كه فاقد گواهي‌نامه رانندگي است با مشاهده پليس در سر خيابان دستپاچه شده و اقدام به ورود به محدوده ممنوعه مي‌كند و با فشردن پايش روي پدال گاز، به دل جمعيت مي‌رود. وي كه با شنيدن صدای فریاد جمعيت وحشتش بيش‌تر مي‌شود، براي فرار از صحنه مجدداً پا را روی پدال گاز مي‌‌فشارد و در انتهای خیابان اسدآبادی پس از برخورد با یک دستگاه خودروی پژو متوقف و بالاخره دستگیر مي‌شود.
برخي حاضرین در صحنه پس از وقوع اين حادثه اقدام به فرار مي‌كنند که در این بين، چند كودك زیر دست و پای مردم گیر افتاده، زمین مي‌خورند و مجروح مي‌شوند.
در پی این رویداد ناگوار، شایعات مختلف و بی‌اساسی مبنی بر خرابکاری برنامه‌ریزی شده براي ساعاتي بين مردم منتشر شد که کاملاً کذب بود.
در نهايت ماجراجويي يك نوجوان 12 ساله نزديك بود اتفاقات بسيار تلخي رقم بزند كه خوشبختانه اين واقعه بدون تلفات جاني پايان يافت.
بر اساس اعلام "هوشنگ بادپي" مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان اين حادثه 15 مجروح داشت كه به مركز اورژانس بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد منتقل شدند. 11 نفر اين افراد پس از درمان سرپايي مرخص شده و 4 نفر ديگر كه دچار شكستگي عضو شده‌اند در بيمارستان بستري هستند اما حال هيچ‌كدام از آن‌ها وخيم نيست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار