حسینم شرمنده ام...هم زبانم، هم قلمم، هم گامهایم و هم اندیشه ام اینک شرمنده اند و خجل از توصیف هدف والایت که برپایی "انسانیت بود وبرپایی عدالت و مبارزه با تظاهر و ریا و جاه طلبی و فساد اقتصادی و ارتشاء.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۷۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلام بر حسین، آن یگانه خط شکن مقابله با ظلم و جور دستگاه حاکم، هم او که بر مفاسداقتصادی و اخلاقی و اجتماعی درباریان و کاخ نشینان به ناحق نشسته بر سریر قدرت وخلافت تاب را بر نتابید..

سلام بر حسینی که آرمانش جز رفع محرومیت و فقرزدایی در جامعه اسلامی نبود..سلام بر حسینی که برای برکندن ردای خلافت جاهلان و ملعونین به ظاهر اسلامگرای زمان خویش جانانه تاکید ورزید و به پاسداشت حفظ و احیای انسانیت و حریت طعم خوش شهادت را نوشید...

سلام بر بزرگمرد تاریخ اسلام، آن حسین عزیزی که جد بزرگوارش او را داعیه دار مکتب اسلام در قرنهای مابعد خود خواند...سلام بر مظلومیت حسینی که در عهدش که خفقان و یکجانبه نگری یزید زمان حاکم بود و کس جرات و جسارت ابراز عقیده و اندیشه ای به دور از نگاهش نداشت،شجاعانه قیام کرد و از هستی خویش عاشقانه گذشت تا مفاهیم آزادی بیان، اندیشه و نقدجاودانه شوند.

سلام بر آن رادمرد بزرگ تاریخ اسلام، که در احیای اسلام ناب که رهآوردش، مقابله با مفاسد اقتصادی و سیاسی و ارتشاء و تبعیض بود جانانه رخت شهادت را بربست و جهانی را به ادامه راهش دعوت نمود و پس از آن چه انسانهاکه به آگاهسازی مردمشان پرداختند و چه انسانها که برای تحقق آرمان حسین جان دادند...!!!؟؟؟

سلام بر آن سلاله پاک دخت رسول مکرم اسلام "حسین" عزیز که دروغگویی و جور و تظاهر به اسلام دستگاه پلید و فاسد حاکم، او را به قیام و حماسه آفرینی درعاشورا واداشت و دست آخر سلام بر او که ملتی از هدفش آگاه بودند و در نهایت بینش حق بودنش و باطل بودن حکامشان در سکوتی مطلق و ظلمانی به سر بردند و همانان پس از شهادت قهرمانانه اش بر مظلومیتش گریستند و گریستند و گریستند و وای بر آن جاهلان که ره توشه قیام حسین را مظلومیتش قلمداد کردند...!!!!

 به راستی اساس فلسفه قیام عاشورا اینگونه بود...!!!؟؟؟؟حسینم شرمنده ام...هم زبانم ،هم قلمم، هم گامهایم و هم اندیشه ام اینک شرمنده اند و خجل از توصیف هدف والایت که برپایی "انسانیت بود وبرپایی عدالت و مبارزه با تظاهر و ریا و جاه طلبی و فساد اقتصادی وارتشاء و..."

حسین جانم بعد تو مکاتب فراوانی برای احیای هدف راستینت در جهان غرب ناخواسته یا خواسته ایجاد شدند و ما مسلمین به اقتباس از آنان در پی پیاده کردن نظریاتشان بودیم و دریغ از اینکه مکتب تو ای فرزند پاک رسول الله چترش بر همه آنان سیطره انداخته و بر آنان می تازدو چیرگی دارد...

و در نتیجه به عشق تو یا حسین در این سالگرد عاشورایت معترفم "ما در غفلتیم و در جهانی دیگرسرافکنده ایم....

کیانوش معمر دانشجوی دکترای علوم سیاسی مسائل ایران


ارسال نظرات