با درایت‌های مقام معظم رهبری، کشور از حالت انفعال خارج شده و به یک کشور فعال و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۵۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام سیدحسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: نعمت ولایت لطف بزرگی بوده که در سایه آن انحرافات، تفرقه‌ها و فتنه‌ها خنثی شده و می‌توانیم مسیر توسعه و تعالی جامعه اسلامی را شاهد باشیم و ما باید شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با بصیرت و الهام‌گیری از مکتب عاشورایی و حسینی جمهوری اسلامی ایران را از خدشه‌ها و مهلکه‌های مختلف نجات داده و زمینه سعادت جامعه را فراهم می‌آورند، افزود: با درایت‌های مقام معظم رهبری کشور از حالت انفعال خارج شده و به یک کشور فعال و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: نامه معظم‌ له آمریکا و غرب را به تامل واداشته که در صورتی که توافق هسته‌ای را قبول نکنند ملت ایران بیش از هر زمان دیگری پی می‌برند که آمریکا هدفی جر بهانه تراشی نداشته و هدف آنها شکستن عزت و صلابت ملت ایران است.

عابدیان با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری تمامی راه‌های شیطنت و نفوذ استکبار و دشمنان را می‌بندد، گفت:‌ با دقت نظر و تدابیر اندیشمندانه و نظرات کارشناسی معظم‌له که با اتکا به مسائل حقوقی بوده راه نفوذ استکبار بسته شده و زمینه‌ای فراهم شده تا دشمنان نتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

وی با تاکید بر وحدت و همگرایی مسئولان و مردم بیان کرد: اعتماد نکردن به آمریکا یکی از بندهای مهم برجام بوده که باید مد نظر بوده و موافقان و مخالفان برجام با تبعیت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به این کشور اعتماد نکرده و با وحدت و یکدلی اجازه توطئه به این کشور را ندهند.

امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه رفتار 36 ساله آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از برجام و نیز پشتیبانی این کشور از منافع خود و رژیم صهیونیستی ثابت کرده که این کشور قابل اعتماد نیست، اظهار کرد: آمریکا به دنبال ایجاد فتنه و ناهنجاری در دنیا بوده و هر جا آشوبی و فتنه‌ و فاجعه‌ای به پا می‌شود از حرکات ضد بشر آمریکا بوده که همواره بر خلاف منافع ملت‌ها اقدام می‌کند.

عابدیان با اشاره به اظهارات اخیر جان کری درباره تحریم‌ها و توافقات هسته‌ای بیان کرد: در حالی که آنها ادعا می‌کنند در آینده می‌توانند دوباره تحریم‌ها را بر علیه کشورمان به بهانه حقوق بشر راه‌اندازی کنند اما مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی خاصی اعلام کردند که به هیچ عنوان زیر بار تحریم‌ها نمی‌رویم و در صورت اعمال تحریم ها به فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه محال است که ایران دوباره رابطه‌ای با آمریکا برقرار کند، تصریح کرد:برای اینکه بتوانیم در مقابل دشمنان کشور را به اقتدار برسانیم باید اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را تحقق بخشیده و با تکیه بر توان داخلی از مصرف کالاهای غربی خودداری کرده و تولیدات داخلی خود را رونق ببخشیم و در این مسیر از دو بال علم و تقوا برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بهره ببریم.

خطیب جمعه اردبیل با گرامیداشت روز تاسوعای حسینی گفت: اردبیلی‌ها در عشق و ارادت به حضرت عباس(ع) که روز تاسوعا روز علمدار کربلا بوده، شهره آفاق بوده و در این روز بزرگ فریاد وفاداری و ارادت خود را به سقای کربلا اعلام می‌کنند.

ارسال نظرات