خبرهای داغ:
استاندار قم:

مراسم یادواره شهدا یادآور تعهد مسئولان در خدمت به مردم است

استاندار قم گفت: یادواره های شهدا یادآور تعهدی است که مسئولان باید نسبت به مسئولیت خود در قبال پیام خون شهیدان که همانا حفظ ارزش های انقلاب بخصوص خدمت به مردم داشته باشند، است.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۶۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی عصر جمعه در حاشیه حضور در یادواره شهدای روستای ابرجس قم در سخنانی با عرض تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ابراز داشت: ضرورت دارد برآیند تمام هم و غم مسئولان در عمل، توسعه و بهبود زندگی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب باشد.

وی ادامه داد: مراسم گرامیداشت شهدا یادآور ایثار، از خود گذشتگی و عشق شهیدان بزرگوار به اسلام، امام و ولایت و تجدید پیمان با راه سرخ آنان است.

استاندار قم افزود: بخصوص نسل جدید که دوران عاشورایی دفاع مقدس و شرح حماسه آفرینی، ولایت پذیری و عشق، وفا و صمیمت شهدا و رزمندگان سلحشور را نسبت به اسلام و انقلاب ندیده و درک نکرده اند، با حضور در مراسم یادواره شهدا، با گوشه ای از این قطعه طلایی از تاریخ پرافتخار میهن اسلامی آشنا می شوند.

صادقی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با همدلی مسئولان و مردم زندگی مدبرانه، خوب و قابل قبولی را در شان انقلاب و نظام و بر اساس ارزش های اسلامی بسازیم تا آیندگان نیز از آن درس بگیرند.

در یادواره امیر سرلشکر خلبان شهید عباس اکبری و 54 شهید روستای ابرجس که همزمان با تاسوعای حسینی(ع) برگزار شد، رضا سیار فرماندار قم، امام جمعه و بخشدار کهک و جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، بسیجیان و اهالی این روستا حضور داشتند.



ارسال نظرات