مسئول دارالقرآن تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری جلسات تخصصی تلاوت قرآن کریم حلقات صالحین استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۲۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش پایگاه سایت صالحین کردستان، جلسات تخصصی تلاوت قرآن کریم اعضای حلقات صالحین استان کردستان با حضور قاریان برجسته از تمامی شهرستان های استان به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس در سنندج برگزار شد.

سعدی الیاسی مسئول دارالقرآن تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس کردستان ضمن اعلام این خبر افزود: این جلسات با هدف شناسایی قاریان برجسته قران کریم در بین آحاد بسیجیان عضو حلقات صالحین از ابتدای سال جاری به صورت حضوری دو جلسه در ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: توانمند سازی استعدادهای قاریان بسیجی قران کریم در راستای قرائت تخصصی و شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی از دیگر اهداف برگزار این جلسات می باشد.

الیاسی در ادامه اذعان داشت: جلسات تخصصی تلاوت قرآن کریم با دعوت از قاریان و و داوران برجسته استانی و بین المللی قران کریم برگزار می شود.

مسئول دارالقرآن تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس کردستان در پایان یادآور شد: جلسات تخصصی قرآن کریم با توجه به برنامه سازمان بسیج از ابتدای سال جاری و برای اولین بار در استان به صورت تخصصی برگزار می شود و قاریان شرکت کننده در این جلسات تخصصی در پایان به عنوان مربی در حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و کلاس های قرآن در جهت ترویج آموزه های قرآن و تلاوت قرآن کریم برای عموم بسیجیان به کار برده می شوند.
ارسال نظرات