مقام معظم رهبری برجام را تنها به‌شرط رعایت خطوط قرمز تائید کرده‌اند و نباید در اجرای آن روزنه‌ای برای نفوذ دشمن به کشور فراهم شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۵۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف زاده، امام‌جمعه نمین در بین نمازگزاران نمینی در مسجد جامع این شهر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مبنی بر دستور ایشان بر اجرای برجام اظهار کرد: مقام معظم رهبری تنها به‌شرط رعایت خطوط قرمز دستور اجرای برجام را صادر کردند.

امام‌جمعه نمین گفت: ماهیت آمریکا دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بوده و این ماهیت هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد و برجام نباید به روزنه‌ای برای نفوذ دشمن به کشور تبدیل شود.

وی افزود: نظام اسلامی هیچ‌گاه از استکبار جهانی و صهیونیزم غافل نخواهد شد و تا ریشه‌کنی ظلم و ستم با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه خواهد کرد.

*سازمان ملل ماهیت انسانی خود را از دست داده است

خطیب جمعه نمین با اشاره به فرارسیدن سالروز سازمان ملل گفت: سازمان ملل ماهیت انسانی خود را از دست داده و هیچ‌گاه نباید به آن اعتماد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده با اشاره به درشت‌گویی‌های وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: وزیر امور خارجه عربستان در قد و قواره‌ای نیست که درشت‌گویی کند و نظام اسلامی پوزه ارباب آن‌ها آمریکا را به خاک مالیده و چه رسد به دولت سعودی که جای خود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر فردی مستحبات را مقدم بر واجبات الهی بداند، در اصل اسلام ناب محمدی و دینی که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد را تاکنون نشناخته است.

ارسال نظرات