امام جمعه مشگین‌شهر:

توجه به اندیشه های عاشورایی بهترین راه مقاومت در مقابل نفوذ استکبار جهانی

بهترین راه مقاومت در مقابل نفوذ استکبار جهانی، توجه به اندیشه های عاشورایی و شعار هیهات منا الذله در جامعه است لذا با این شعارها اجازه نخواهیم داد پای دشمن به این کشور باز شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۶۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اندیشه های عاشورایی نیاز همیشگی جامعه آرمانی و انقلابی مسلمانان است گفت: به مرور زمان و با مشاهده زورگویی ها و توطعه های دشمنان اندیشه های عاشورایی امام حسین (ع) تنها مسئله ای که موجب می شود در مقابل این توطعه ها و زورگویی ها ایستادگی شود لذا نباید این اندیشه ها به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: دشمن از زنده نگه داشتن این اندیشه ها و آرمان امام حسین (ع) خشمگین است و در فضاهای مجازی همواره در تلاش برای زیر سوال بردن و سست کردن باورهای مردم است.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به مسئله پسا برجام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در مسئله برجام دو اهداف شوم نفوذ بر ایران و کوتاه کردن نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل را دنبال می‌کند لذا باید در مقابل این اهداف شوم دشمن مقاومت کرد.

وی افزود: بهترین راه مقاومت در مقابل نفوذ استکبار جهانی توجه به اندیشه های عاشورایی و شعار هیهات منا الذله در جامعه است لذا با این شعارها اجازه نخواهیم داد پای دشمن به این کشور باز شود بنابراین دولت مردان نیز باید با هوشمندی تمام فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیگیری کند.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج گفت: فاجعه منا از امتحانات الهی است اما سکوت دولت ها و مجامع عربی، سازمان مدعی حقوق بشر فاجعه ای بس بزرگ است که باید به جد پیگیری شود چرا که در این حادثه هزاران نفر از مسلمانان جهان از بین رفتن لذا انتظار می رفت دنیای اسلامی به این حادثه مهم معترض شوند اما متاسفانه این امر محقق نشد.

امام جمعه مشگین‌شهر در چایان با بیان اینکه زیباترین و پر مفهوم ترین تابلوی هستی عاشوراست گفت: زیباترین تصویر عاشورا، نماز ظهر عاشوراست که به یاد قیام امام حسین (ع) در ظهر عاشورا نماز برپا شود.

ارسال نظرات