مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد امروز به استعداد حدود 271 نفر به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۸۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،حبیب الله  سیف الدینی گفت : هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد امروز به استعداد حدود 271 نفر اعم از دانش آموزان ، مدیر کاروان ، راوی ، روحانی ، مسئول آموزش و پرورش و .. از ناحیه دو  آموزش و پرورش یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
سیف الدینی افزود : این عزیزان در این سفر که چهار روز به طول می انجامد از مناطق عملیاتی هویزه ، دهلاویه ، شلمچه ، مسجد جامع خرمشهر و اروند کنار بازدید خواهند نمود . در ضمن این دانش آموزان در برنامه نمایش رزمی پادگان شهید حبیب اللهی اهواز نیز شرکت خواهند نمود.
 
وی افزود : برگزاری این اردو ها  به خاطر این است که نوجوانان امروز با سلحشوری ها و غیور مردی های دلاوران عرصه عشق و شهادت بیشتر آشنا شوند و آنان هم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در حفظ این دستاوردهای بزرگ بیشتر تلاش کنند.
 
 
 
سیف الدینی عنوان داشت:  دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.
 
 
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی ، زیارتی در سطح کشور است که در ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید نقش تاثیرگذاری دارد.
 
 
 
 وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: حضور در مراسم معنوی راهیان‌نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود.
 
سیف الدینی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات