خبرهای داغ:
قرارگاه شباب ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه
تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه، با حضور مدیران و مسئولان استان و شهرستان کرمانشاه و اعضای شورای تأمین شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در حسینیه ثاراله شهرستان کرمانشاه برگزار گردید
کد خبر: ۸۵۸۴۵۹۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، تجمع بزرگ سالیانه آمران به معروف و ناهیان از منکر اعضای شورای فرماندهی امربه معروف و نهی از منکر حوزه ها، پایگاه ها و کلیه رده های قشری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین و هسته های امر به معروف حلقه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه، با حضور مدیران و مسئولان استان و شهرستان کرمانشاه و اعضای شورای تأمین شوراهای امربه معروف و نهی از منکر حوزه ها، پایگاه ها و رده های قشری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه در حسینیه ثاراله شهرستان کرمانشاه برگزار گردید .

سرهنگ جهانگیر کریمی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظّم رهبری در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: باتوجّه به اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر به نوعی زیربنای تمام حرکات اجتماعی اسلام است، ضرورت دارد ما خود را با تمام دستاوردهای حوزه امربه معروف و نهی ازمنکر بروزرسانی کنیم تا میزان اثربخشی این مقوله مهم را در عرصه اجتماعی ارتقاء بخشیم.

وی افزود: میثاق با فعّالان و بزرگ آمران به معروف و تبیین و تعالی ارزش های این واجب فراموش شده از اهداف برگزاری این همایش بزرگ است.

سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: بسترسازی در جهت گسترش فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر و پذیرش آن از سوی جامعه، تبیین ارزش های متعالی برآمده از فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر و بهره گیری از نظرات طلایه داران این دو فریضه الهی دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام محمدجواد مهری «راز ماندگاری و جاودانگی قیام سیدالشهداء و نهضت عاشورا» را در گرو دو عنصر مهم و کلیدی «امربه معروف و نهی ازمنکر» و «اخلاص عمل برای خداوند» دانست و اظهار داشت: اگر آن زمان به این سوال مهم پرداخته و عمل می شد امروز ما از وجود امام زمان (عج) محروم نبودیم و نعمت بعثت تبدیل به غیبت نمی شد. 

 مسئول دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه با بیان اینکه ما امروز هیئت حسینی و یزیدی داریم یادآور شد که اگر کسی در مسیر سیدالشهداء حرکت نکند در مسیر یزید است.

مهری با قرائت آیه 104 سوره مبارکه آل عمران و دیگر آیات؛ راهکار تشخیص در هیئت حسینی یا یزیدی بودن را حفظ آیات قرآن کریم و تطبیق آن با خود در حوزه فردی و اجتماعی دانست.

این مسئول با توجه به اهمیّت «امربه معروف و نهی ازمنکر» اذعان داشت: "هنر امروز ما این است که به سراغ آلوده ها برویم و آن ها را داخل مسیر بیاوریم."

وی خاطر نشان کرد: تجربه به من نشان داده است که همین آلوده ها زمانی که برگردند ولایی می شوند و تا آخر داخل مسیر هستند.

مداحی و مرثیه سرایی توسط مداح گرانقدر اهل بیت حاج میثم مقدسی از دیگر برنامه های این همایش عظیم و انقلابی بود.

در پایان از خانواده معزز و گرانقدر شهدای امربه معروف و نهی از منکر و جمعی از فعّالان عرصه امربه معروف و نهی ازمنکر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار