خبرهای داغ:
رئیس اوقاف مهدی شهر خبر داد؛
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی یک وقف جدید در شهرستان مهدی شهر ثبت شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۷۱۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهديشهر، محسن براتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با اجرای ویژه برنامه های بصیرت عاشورایی و شروع مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش واقف مهدیشهری زمینی به مساحت 4440 متر مربع و به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان وقف امور فرهنگی نمود .

براتی تصریح کرد: خانم طیبه سادات مرغزاری (موسوی) هدف از وقف این زمین را با نیت ساخت مجتمع مذهبی و فرهنگی در روستای آرتد آسوران چاشم این وقف را انجام داده است.

وی افزود: ایجاد چنین فضاهایی در مناطق خوش آب و هوا و استفاده از پتانسیل برگزاری اردوها و برنامه های متنوع تربیتی می تواند زمینه ساز زیر ساخت های مهم آموزشی و پرورشی برای جامعه باشد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی شهر ضمن اشاره به این موضوع که امیدواریم با سرمایه گذاری خیرین در این قسمت بتوانیم هر چه سریعتر نیت واقف محترم را اجرا کنیم، خاطر نشان کرد: وقف میراثی ماندگار است و با تقویت بنیان های وقف در جامعه می توان بسیاری از نیازهای جامعه را با آن برطرف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها