امام جمعه رضوانشهر در گفتگو با بسیج:

دشمن در فتنه جدید با ادبیات نیروهای مومن نفوذ می‌کند

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه فتنه جدید بسیار پیچیده‌تر است، گفت: این فتنه در قالب جنگ نرم است و دشمن در واقع در میان خودی‌ها و با ادبیات نیروهای مومن در آنان نفوذ می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۴۷۳۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲

حجت‌الاسلام حبیبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه فتنه‌گران به دنبال آشوب در کشور بودند و در این راستا از هیچ خشونتی فروگذار نکردند، اظهارکرد: بسیج با روش خردمندانه‌ای که در دوران فتنه انتخاب کرده بود، به زیباترین شکل باعث شد که بساط فتنه جمع شود.

وی با تاکید بر اینکه سیمای جمهوری اسلامی ایران برخورد با مهر و عطوفت بسیجی‌ها را نشان داد، اعلام کرد: فتنه‌گران با خشونت با بسیجیان برخورد می‌کردند و اگر بسیجی‌ها در قائله فتنه ورود نمی‌کردند، فتنه خاتمه پبدا نمی‌کرد.

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه کار تاثیرگذار بسیجیان، حضور هدفمند با همکاری مردم در فتنه 88 بود، افزود: روشنگری و بصیرت افزایی نیروهای بسیج در بدنه مردم، باعث شد مردم فتنه‌گران را بشناسند.

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که صف فتنه‌گران و آشوبگران باید از صف مردم جدا شود و بسیج به زیبایی این دستور را عملی کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه جدید بسیار پیچیده‌تر است، تصریح کرد: این فتنه در قالب جنگ نرم است و دشمن در واقع در میان خودی‌ها نفوذ می‌کند.

امام جمعه رضوانشهر با تاکید براینکه دشمن با ادبیات نیروهای مومن درآنان نفوذ می‌کند، خاطرنشان کرد: ادبیاتی که دشمن به کار می‌برد به صورتی است که می‌خواهد خود را تثبیت کند و فقط در ظاهر با نیروهای انقلابی همراهی می‌کند.

ارسال نظرات