آصفری در گفتگو با بسیج:

دستورات رهبری درباره برجام تفسیر به رای نشود

توقع از رسانه ها این است که برجام را وابسته به هیچ حزب و جریان حامی خود ندانند و در موضع گیری هایشان در برجام چه به نفع چه علیه برجام، منافع ملی کشور را لحاظ کنند.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۴۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص نامه اخیر مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در خصوص تایید مشروط برجام، اظهار داشت برجام روند اجرایی شدن خود را هم درمجلس و هم شورای عالی امنیت ملی سپری کرده و با توجه به اینکه مصوبه شورای امنیت ملی باید به تایید مقام معظم رهبری برسد، مقام معظم رهبری این طرح را با شرایطی تایید کردند.

وی همچنین تصریح کرد : شرایطی که معظم له به آنها تاکید کردند بایستی به عنوان نقشه راه برای ادامه روند برجام و توافق بین ایران و5 +1 باشد و تیم مذاکره کننده و مسئولین وزارت خارجه طوری عمل کنند که دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری که برای پیشرفت برجام در نظر گرفته شده جنبه اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس با تاکید مجدد بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شروط مربوط به اجرای برجام که بایستی به عنوان دستور کار برای ادامه مذاکرات باشد؛ خاطرنشان کرد: در این راستا باید جلوی هرگونه تفسیر و تحلیل و اقدامی که بخواهد خدشه ای به دستورات مقام معظم رهبری وارد کند گرفته شود و در حقیقت دستورات معظم له نباید تفسیر به رای شود.

آصفری در خاتمه با اشاره به عملکرد رسانه ها درخصوص انعکاس نامه مقام معظم رهبری به روحانی اظهار داشت : توقع از رسانه ها این است که برجام را وابسته به هیچ حزب و جریان حامی خود ندانند و در موضع گیری هایشان در برجام چه به نفع چه علیه برجام، منافع ملی کشور را لحاظ کنند و خارج از منافع ملی کشور طوری رفتار نکنند که مورد سوء استفاده امریکایی ها و غربی ها قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار