خبرهای داغ:
مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

در شش ماه نخست امسال، 668 میلیارد تومان تعهدات بلندمدت پرداخت شده است

خبرگزاری بسیج: مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، اعلام کرد: اداره کل تأمین اجتماعی استان در شش ماهه نخست امسال(94)، 668 میلیاد تومان از بابت حقوق و مستمری بازنشستگان، مستمری بگیران و از کارافتادگان کلی تحت پوشش، در قالب تعهدات بلند مدت پرداخت کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۵۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر سمساری با اعلام این خبر، تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان را بیش از 130 هزار نفر عنوان و بیان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، 467 میلیارد تومان از بابت حقوق بازنشستگان و 200 میلیارد تومان از بابت مستمری بازماندگان و از کارافتادگان کلی تحت پوشش پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال های اخیر روند کاهشی داشته، افزود: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان بیش از 10200 نفر است که 52 میلیارد تومان از بابت مقرری شش ماه نخست امسال به این افراد، پرداخت شده است.
سمساری همچنین مبلغ پرداخت شده از بابت دیگر تعهدات کوتاه مدت را در همین دوره، بیش از 12میلیارد و 250 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این مبلغ از بابت تعهداتی همچون کمک هزینه روزهای بیماری و بارداری، پروتز و اروتز، کمک هزینه ازدواج و ... پرداخت شده است.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان با اشاره بر ضرورت مدیریت منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی، بر وصول به هنگام مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات تأکید کرد.

وی ادامه داد: حق بیمه به عنوان اصلی ترین منشأ تأمین منابع سازمان برای انجام تعهدات آن است، بنابراین همراهی و همیاری کارفرمایان در جهت پرداخت به هنگام حق بیمه کارگران تحت پوشش، سازمان را در جهت انجام هر چه بهتر وظایف خود یاری می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها