به همت دانشجویان بسیجی؛

نمایشگاه "از کربلا تا منا" در دانشگاه آزاد گناباد برپا شد

نمایشگاه از "کربلا تا منا" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برپا شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۵۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی مالک اشتر امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه "از کربلا تا منا" در دانشگاه آزاد گناباد گفت: این نمایشگاه که با همت پایگاه های علامه طباطبایی و علم الهدی برادران و الزهرا و ریحانه النبی خواهران برپا شده، مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

رضا فیاضی با بیان اینکه این نمایشگاه از دهه اول محرم آغاز شده و تا دهه دوم نیز ادامه خواهد داشت، افزود: تقویت باورهای دینی و عمق بخشی به آگاهی دوستداران و تشنگان زلال معرفت دانشجویان و جوانان و آشنا شدن بیشتر با اتفاق ها و صحنه های کربلا از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی مالک اشتر در دانشگاه آزاد گناباد تصریح کرد: جانباختگان منا برای ما همیشه زنده‌اند، از این‌رو با برپایی این نمایشگاه، سعی کردیم ابراز همدردی خود را یک بار دیگر با خانواده های معظم آنان اعلام و انزجار خویش را از حکام آل سعود و اربابانشان که یزیدی های زمان هستند، نشان دهیم.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج دانشجویی مالک اشتر دانشگاه آزاد گناباد در دهه دوم محرم، مراسم عزاداری ویژه دانشجویان را در مسجد و مزار مطهر شهدای گمنام این دانشگاه برگزار می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار