مدیر گروه مهندسی پرتو پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از ایجاد دپارتمان مستقل پرتو پزشکی در آینده ای نزدیک در دانشکده علوم پایه این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۶۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید علی آقایان در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید رشته مهندسی پرتو پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای دانشجویان و با تاکید بر ایجاد فضای علمی و پژوهشی ایجاد شده در دانشگاه از ایجاد دپارتمان مستقل پرتو پزشکی در آینده ای نزدیک در دانشکده علوم پایه این دانشگاه خبر داد و خواستار فعال سازی هر چه بیشتر انجمن علمی دانشجویان در این رشته شد.

وی در این جلسه ضمن خیر مقدم به دانشجویان و برشمردن تعدادی از مقررات و قوانین تحصیل در دانشگاه و گروه مربوطه خود گفت : رشته ای که وارد آن شده اید جزو رشته هایی است که در آینده می تواند از بازار کار خوبی برخوردار باشد.

آقایان با اشاره به تلاش دولت در جهت توسعه این رشته در کشور، تاسیس بزرگترین بیمارستان هسته ای خاور میانه در تهران را جایگاهی برای فارغ التحصیلان این رشته ذکر کرد و گفت : دانشجویان باید با توان بیشتری در جهت فراگیری علوم جدید در این رشته اهتمام ورزند و فراگیری زبان های خارجی و علوم کامپیوتری را در برنامه کاری خود حین تحصیل در دانشگاه قرار دهند.

وی همچنین با بیان شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای دانشجویان و با تاکید بر ایجاد فضای علمی و پژوهشی ایجاد شده در دانشگاه از ایجاد دپارتمان مستقل پرتو پزشکی در آینده ای نزدیک در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خبر داد و خواستار فعال سازی هر چه بیشتر انجمن علمی دانشجویان در این رشته شد.

در ادامه جلسه از 20 نفر از دانشجویان برتر تحصیلی و پژوهشی تقدیر شد . در این جلسه که اساتید این گروه نیز حضور داشتند از دانشجویان معدل های بالاتر در سال گذشته و نیز یکی از دانشجویان برتر در حوزه پژوهش تقدیر شد . همچنین هر یک از اعضای هیات علمی گروه مهندسی پرتو پزشکی در مورد برنامه های درسی و نیز اهمیت رشته فوق مطالبی را ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها