به همت پایگاه امام علی(ع) برگزار شد؛

نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشكي شاهرود

نشست پرسش و پاسخ دانشجویی به همت پایگاه امام علی(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۱۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی به همت پایگاه امام علی(ع) بسیج دانشجویی در مسجد دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.

در این نشست سجاد برنجی رئیس اداره مشارکت‌ دانشگاهیان اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت به سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف فرهنگی و تشکل ها و نشریات دانشجویی و حمایت و پشتیبانی از آنها پاسخ گفت.

در این نشست سجاد برنجی با اشاره به اداره مشارکت دانشگاهیان اظهار کرد: هدف ما از این اداره سوق دادن فعالیت‌ها را به سمت دانشجویان است.

وی افزود: تلاش داریم ساختارهای دانشجویی را در وزارتخانه ایجاد کنیم و در همین راستا برای اولین بار در سطح وزارت بهداشت مجامع تخصصی کانون‌ها، خانه نشریات دانشجویی و شورای نمایندگان کانون‌های فرهنگی ایجاد شده‌اند.

رئیس اداره مشارکت‌ دانشگاهیان اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت تصریح کرد: در حقیقت اعضای این شوراها بازوی مشورتی مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت خواهد بود که به نوبه خود این امر در سطح وزارت بهداشت بی‌سابقه است.

وی تأکید کرد: تلاش داریم در زمینه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت در دانشگاه دانشجو را دخیل کنیم و تاکنون این برنامه محقق شده است.

برنجی با بیان اینکه تشکل‌ها از اقتدار بیشتری در دانشگاه‌ها برخوردارند افزود: تلاش ما این است که تشکل‌ها را در قالب یک اتحادیه ملی بگنجانیم و تا از آنها حمایت بیشتری ‌شود.

وی با اشاره به کانون‌ها و نشریات نیز گفت: در زمینه تشکل‌ها بیشتر سعی داریم که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد آنها اجرا شود اما احساس می‌کنیم که کانون‌ها و نشریات به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند و ما باید با آنها بیشتر وارد تعامل و همراهی شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار