طی گفتگویی اعلام شد:

اعزام 150 نفر از دانشجویان دانشگاه های یزد به پیاده روی اربعین

نمونه دبیر ستاد اربعین ناحیه بسیج دانشجویی از برنامه ریزی برای اعزام 150 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه های یزد به مراسم عظیم پیادروی اربعین 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۲۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج دانشجویی از یزد؛ دبیر ستاد اربعین بسیج دانشجویی یزد طی گفتگویی جزییات تصمیمات اولین جلسه ستاد اربعین را تشریح کرد.

نمونه با بیان تجربه ی 3 ساله ی این ستاد در اعزام اربعین گفت: طبق تصمیم ستاد مقرر گردید اقدامات لازم جهت اعزام 150 نفر از دانشجویان  برادر دانشگاه های یزد برنامه ریزی و اجرا گردد.
وی افزود: دانشجویان متقاضی باید جهت ثبت نام به سایت 
www.q-masaf.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت نمایند.
نمونه با اشاره به پیش بینی استقبال دانشجویان افزود: اولویت ثبت نام با دانشجویانی است که برای اولین بار در سفر پیاده روی نجف به کربلا شرکت می نمایند.

دبیر ستاد اربعین بسیج دانشجویی با بیان برآورد هزینه ی 700 هزار تومانی برای این سفر گفت: تمام تلاش خود را جهت تسهیل شرایط پرداخت انجام خواهیم داد و رایزنی های لازم جهت گرفتن وام و تقسیط هزینه در حال انجام است.

نمونه در ادامه افزود: بازه زمانی رفت و برگشت از تاریخ 27 آبان الی بامداد 11 آذر می باشد که با توجه به تاریخ روز اربعین در عراق و شرایط امنیتی عراق احتمال تغییر در بازه ذکر شده وجود دارد.

وی در پایان گفت: جزییات و شرایط سفر پیاده روی بر روی سایت اعلام شده است.

ارسال نظرات