مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد بیله سوار:

دوره مهارت آموزی زندگی ویژه بانوان در کانون های منتخب شهرستان بیله سوار برگزار می شود

اولین دوره مهارت آموزی زندگی با موضوع پیشگیری از معلولیت ها ویژه بانوان در کانون های منتخب شهرستان بیله سوار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه بیله سوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار،گفت: اولین دوره مهارت آموزی زندگی با موضوع پیشگیری از معلولیت ها ویژه بانوان با همکاری بهزیستی در کانون های منتخب شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره با هدف آشنایی بانوان با کاهش آسیب های معلولیت در جامعه است، تصریح کرد: تاکنون دوره های مختلف مهارت آموزی زندگی با موضوعات مختلف در کانون ها شهرستان بیله سوار برگزار شد که این دوره با موضوع پیشگیری از معلولیت ها برگزار خواهد شد.

ملکی با بیان این مطلب که نرگس رزمجو مربی جمعیت همیاران سلامت بهزیستی در این دوره تدریس خواهد کرد، خاطر نشان کرد: مساجد به عنوان بهترین پایگاه برای آشنایی عموم مردم با سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست و این دوره ها با هدف آشناسازی اعضای کانون ها با سبک زندگی اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه بیله سوار با اعلام این مطلب که اعضای کانون های مساجد حضور فعالی در کلاس های مهارت آموزی زندگی دارند، یادآور شد: دفتر نمایندگی کانون های مساجد منطقه ویژه بیله سوار با همکاری بهزیستی کلاس های مختلف مهارت آموزی زندگی پیش بینی کرده است که تا پایان سال در کانون های منتخب اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار