امام جمعه جعفرآباد:

حسینیان هیچگاه با یزیدیان بیعت نخواهند کرد/ آمریکا یزید زمان است

حسینیان هیچگاه با یزیدیان بیعت نخواهند کرد و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوع بودن مذاکره با آمریکا بر همین اساس است، زیرا آمریکا یزید زمان است.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۳۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد در مراسم عزاداری شبهای ماه محرم در مسجد جامع این شهر با بیان اهداف امام حسین علیه السلام از قیام عاشورا گفت: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با بیان جمله « مِثلِی لا یُبایِعُ مِثلَه- مثل حسین با مثل یزید بیعت نمی کند» به همه اعصار تاریخ درس ظلم ستیزی داده است و ما نیز در انقلاب اسلامی به این شعار عمل کردیم تا همه بدانند حسینیان هیچگاه با یزیدیان بیعت نخواهند کرد و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوع بودن مذاکره با آمریکا بر همین اساس است، زیرا آمریکا یزید زمان است.

وی با تبیین و توضیح جایگاه رفیع امام حسین علیه السلام نزد پروردگار عالم گفت: چون حضرت اباعبدالله تمام هستی و تمام بود و نبود خود را فدای راه احیای دین و زنده نگه داشتن توحید کرد خدا هم تمام ثواب و اجر و پاداش خود را در گریه بر آن حضرت قرار داده است.

وی با بیان حدیثی از امام صادق علیه السلام که: هر امری و سری ثواب و پاداش معین دارد مگر گریه بر مصائب اهل بیت علیهم السلام که ثوابش قابل وصف و بیان نیست افزود همین گریه ها بود که کاخ ستمگران و بنیان ظلم و کفر را در هم شکست و هویت واقعی یزید و بنی امیه را برای مردم آشکار کرد.

باقری با بیان این نکته که حضور مردم در این مراسمات عزاداری در اثر لطف پروردگار عالم بوده و چون این مردم امام حسین را دوست دارند خداوند هم آنها را دوست دارد و به آنها نعمت هدایت و ولایت اهل بیت علیهم السلام را عنایت کرده است.

ارسال نظرات