زمزمه هاي تغيير بخشداران تازه كند و اسلام آباد/ عليزاده و حاجي پور جدي ترين گزينه بخشداري

شنیده ها از تغییر و تحول در فرمانداری شهرستان پارس آباد حکایت می کند و گویا این تغییر و تحول در بخشداری تازه كند و اسلام آباد اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۵۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، شنیده ها حاکی از آن است قطار تغییرات در شهرستان پارس آباد وارد ریل جدید شده و موج تازه ای از تغییرات مدیریتی در بخشداري هاي تازه كند و اسلام آباد انجام خواهد شد.

به نقل از یک منبع موثق که خواسته نامش فاش نشود، قرار است به زودی تغییراتی در مدیریت کلیدی و حساس در بخشداری هاي تازه كند و اسلام آباد رخ دهد و دو نیروی جوان و البته بومی به سمت بخشدار اين دو بخش منصوب شوند.

براساس گفته اين منبع، در حال حاضر جدي ترين گزينه براي بخشداري تازه كند «محمد عليزاده» و براي بخشداري اسلام آباد «عدالت حاجي پور» بوده كه هر دو از نيروهاي با تجربه با چندين سال سابقه كاري در فرمانداري پارس آباد هستند.

خوشبختانه یا متأسفانه همیشه و در هر زمانی تغییرات در همه نهادها و ارگان ها وجود داشته است و این موضوع در دولت تدبیر نيز راسخ تر کلید خورد به گونه ای كه در کمترین زمان ممکن بیشترین مدیران، جای خود را به ديگري دادند.

در این بازار داغ تغییر مدیران، شهرستان پارس آباد هم بی نصیب نماند و شاهد تغییراتی در دستگاه های دولتی مختلف بود که البته با توجه به پیش رو بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز 7 اسفند ماه، به نظر مي رسد كه تغيير مديران در برخي شهرها و استانهاي كشور در دستور كار دولت تدبير و اميد خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار