خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون:

ادعای جک استراو مبنی بر «خنثی سازی جو ایران هراسی» مضحک است

محسن رحمانی گفت: جک استراو فردی است که ما ایرانیان از او خاطرات خوشی در ذهن نداریم؛ از مذاکرات هسته ‌ای با تروئیکای اروپایی که استراو یک ضلع این مثلث بود تا جنگ‌طلبی ‌اش در لشکرکشی به عراق و همدستی با بوش پسر در ریختن خون صدها هزار عراقی بی‌گناه.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۵۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
محسن رحمانی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در گفت و گو با خبرنگارما با انتقاد شدید از حضور وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در شیراز، اظهار داشت: سومین حرم اهل بیت (ع) جای انسان هایی نیست که دستشان به خون هزاران مسلمان آلوده است.

وی با ابراز تأسف از همزمانی این سفر با تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: ناخودآگاه وقتی که نام عاشورا و انگلیس را در کنار هم می بینیم خاطرات تلخ عاشورای 88 در ذهنمان تداعی می شود که در آن فتنه گران با فرماندهی انگلیس و رسانه های کثیف آن کشور، هیئت ها و عزاداران حسینی را سنگباران و در مسیر خود علامت های عزاداری و غرفه های توزیع نذورات را تخریب کردند و کارهای بسیار زشت دیگری انجام دادند که زبان از گفتنش شرم دارد.

این فعال دانشجویی ادعای جک استراو  مبنی بر هدف حضور در ایران که گفته بود برای «خنثی سازی جو ایران هراسی در رسانه های جهان به ایران سفر کرده ام» را بسیار مضحک و خنده دار دانست و تصریح کرد: رسانه های انگلیس خود سردمدار و پیش قراول ایران هراسی به شمار می آیند.

رحمانی با بیان اینکه دولت انگلیس باید به خاطر عملکرد ۱۰۰ ساله این کشور در مورد ایران از جمله کودتای ۲۸مرداد، ملی شدن صنت نفت، حمایت از رژیم شاه، مشارکت در فتنه 88 و چندین و چند مورد دیگر از ملت ایران عذرخواهی کند، تصریح کرد: چرا استانی که پانزده هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و به سومین حرم اهل بیت (ع) معروف است در ایامی که همه در عزای شهادت امام حسین (ع) ماتم زده اند باید میزبان فردی باشند که چهره چندان خوش‌نامی در حافظه تاریخی ایرانیان ندارد؟!

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در ادامه به تشریح سوابق وزیر خارجه اسبق انگلیس پرداخت و خاطرنشان کرد: جک استراو فردی است که ما ایرانیان از او خاطرات خوشی در ذهن نداریم؛ از مذاکرات هسته ‌ای با تروئیکای اروپایی که استراو یک ضلع این مثلث بود و زیاده‌خواهی‌ های او در پس خنده‌های تصنعی‌ اش در سعدآباد که هنوز در یادها هست تا جنگ‌طلبی ‌اش در لشکرکشی به عراق و همدستی با بوش پسر در ریختن خون صدها هزار عراقی بی‌گناه.

وی با اظهار تأسف از عملکرد یک جریان خاص سیاسی استان که قصد دیدار با وی را دارند، گفت: این روزها فرصت مناسبی است که در عزاداری ها و محافل مذهبی حضور یابیم و از امام حسین (ع) و یارانش، درس عزت و مقاومت در برابر زور و استکبار را بیاموزیم نه اینکه با آن ها دیدار و خوش و بش داشته باشیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در پایان با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص هوشیاری در برابر نفوذ دشمن، اظهار داشت: پس از انعقاد تفاهم هسته ای، امام خامنه ای (مدظله) بارها از مراقبت مسئولان و مردم در برابر نفوذ دشمن در عرصه های مختلف سخن گفته اند که در این خصوص باید هوشیار باشیم.

جک استراو وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در ادامه سفرهای استانی خود، پس از استان دارالعباده یزد، به شهرستان پاسارگاد سفر کرد و دیشب وارد سومین حرم اهل بیت شد. او در هتل همای شهر شیراز مستقر شده و ظاهرا قصد دارد چند روزی در این شهر بماند. گفته می شود وزیر اسبق امور خارجه انگلیس فردا دیداری را با برخی عناصر اصلاح طلب فارس خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار