خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان گفت: 13 آبان عالی ترین نماد استکبار ستیزی در نظام جمهوری اسلامی است و امسال باشکوه تر از گذشته در شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۳۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان،ایرج حیدری فرماندار تاکستان صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله 13 آبان ضمن عرض تسلیت سوگواری اباعبدالله الحسین، 13 را عالی ترین نماد استکبار ستیزی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید به گونه 13 آبان را گرامی بداریم که شایسته این انقلاب دوم باشد.

وی به دستگاه های ذیربط تاکید کرد: پاسداشت شایسته این روز بزرگ جز با ایجاد بستر و زمینه لازم جهت مشارکت هر چه باشکوهتر آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان میسر نخواهد بود.

فرماندار  تاکستان در ادامه افزود: دستگاه های مرتبط با برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان باید اهتمام بیشتری جهت باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی امسال نسبت به سال پیش داشته باشند و وظیفه ما نیز حمایت بیش از پیش جهت حمایت از بسیج سپاه ناحیه تاکستان و آموزش پرورش در برگزاری این راهپیمایی است

حیدری  با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان 58 با تبعیت از فرامین بنیانگذار نظام اسلامی کاری عظیم و تاثیرگذار صورت دادند، افزود: دانش آموزان و دانشجویان امروز نیز با تبعیت از فرامین رهبر عظیم الشان نظام اسلامی در مقابل توطئه های شوم استکبار و توطئه براندازی نرم ایستادگی خواهند کرد.

 

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها