وضعیت آب وهوا/

افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور/ آسمان تهران صاف

طی روز دوشنبه در اکثر نقاط کشور بخصوص در نیمه شرقی کشور شاهد جوي آرام، همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۴۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس آخرین داده ها و تحلیل نقشه هاي پیش یابی هواشناسی، طی روز دوشنبه در اکثر نقاط کشور بخصوص در نیمه شرقی کشور شاهد جوي آرام، همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.

همچنین در سواحل غربی دریاي خزر از اوایل وقت و در مناطق شمال غرب از بعدازظهر افزایش ابرناکی و بارندگی گاهی با وزش باد خواهند داشت در روز سه شنبه با تقویت این سامانه علاوه بر مناطق فوق، مناطق غرب کشور و دامنه هاي غربی البرز نیز تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

نقشه هاي آینده نگري بیانگر ماندگاري و تقویت الگوي جوي ناپایدار فوق بر روي مناطق غربی کشور از سه شنبه تا اواخر هفته می باشد.
 بر این اساس دامنه فعالیت آن بتدریج از روز چهارشنبه نیمه غربی کشور را در برخواهد گرفت. 

همچنین کاهش نسبی و تدریجی دما از روز چهارشنبه تا اواخر هفته به طور میانگین در نیمه شمالی کشور حدود 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و در مناطق کوهستانی بارش برف رخ خواهد داد.

علاوه بر این دریاي خزر در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه نسبتا مواج پیش بینی می شود.
 
امروز آسمان تهران صاف و در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر افزایش ابر خواهیم داشت.

همچنین فردا آسمان تهران کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

در همین راستا امروز آسمان استان البرز صاف و در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی با وزش باد خواهیم داشت.

روز سه شنبه آسمان استان البرز کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی با وزش باد و همچنین روز چهارشنبه آسمانی نیمه ابری و در پاره ای نقاط رگبار و رعدو برق  در این استان پیش بینی می شود.

پیشینه و کمینه هوای تهران نیز به ترتیب 25 و 15 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.
ارسال نظرات