خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات با اشاره به نامه رهبر انقلاب در خصوص برجام گفت: ایجاد تفرقه و دو دستگی بسترهای نفوذ دشمن را آماده می سازد و برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید نقشه ها و راه دشمن را شناخت.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۴۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در نشست نهضت روشنگری در جمع مردم روستای دهشک خضری دشت بیاض با بیان اینکه ماه محرم ماه پاکی و توبه است گفت: امام حسین(ع) با قیام خودش امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد.

برات زاده با اشاره به عوامل نفوذ پذیری در تاریخ اسلام و آسیب های سنگینی که از سوی دشمنان در گذشته و در حال به اسلام وارد می شود افزود: ایجاد تفرقه و دو دستگی بسترهای نفوذ دشمن را آماده می سازد و برای جلوگیری از نفوذ دشمن باید نقشه ها و راه دشمن را شناخت.

وی در مورد مسئله برجام با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب و اینکه باید از این طریق دشمن را شناخت تصریح کرد: مسئله برجام بسیار ضروری است و باید ملت مسلمان و بخصوص مسئولان عالی رتبه در این زمینه بسیار هوشیار کار کنند و نگذارند دشمن در منطقه ما نفوذ و برای کشور ما برنامه ریزی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها