خبرهای داغ:

نخبه جوان بسيجي خرامه ای در جشنواره دانشجو معلمان کشور درخشید

علی کشاورزی از اعضاي فعال پايگاه مقاومت بسيج صاحب الزمان (عج) خرامه ، رتبه اول رشته تولید نرم افزار در بیست و پنجمین جشنواره علمی ادبی هنری دانشجو معلمان کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۵۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
 بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهریورماه امسال در پردیس شهید باهنر استان مرکزی برگزار شد؛ در این جشنواره حدود 500 دانشجو معلم خواهر و 500 دانشجو معلم برادر در 27 رشته مشارکت داشتند و در رشته‌های مختلف هنری، ادبی و علمی فناوری مانند بازی‌های رایانه‌ای، تولید نرم‌افزار، وبلاگ نویسی و پویانمایی رقابت کردند.


در این مسابقات علی کشاورزی از شهرستان خرامه، رتبه اول رشته تولید نرم افزار را از آن خود کرد؛ وی در این باره گفت: این رقابت بین 20 نفر از منتخبین کشوری در این رشته برگزار شد که نهایتا ضمن کسب مقام اول، سیدمسعود هاشمی از خراسان رضوی مقام دوم و مهدی افرا ازخوزستان مقام سوم را کسب کردند.


کشاورزی ادامه داد: نرم افزار ارائه شده با عنوان نرم افزار الفبای معراج بود که آموزش هوشمند روخوانی و روان خوانی قرآن را انجام می داد، در این مسابقه از شرکت کنندگان خواسته می شد تا بخشی از نرم افزار ارائه شده را کدنویسی کنند.

وی با اشاره به مقام های کسب گذشته خود بیان داشت: حضور در این مسابقات را از کلاس چهارم ابتدایی شروع کردم، سال 1385 در المپیاد کامپیوتر دانش آموزی مقام دوم استانی را کسب کردم، پس از آن در سال 86 مقام اول استانی المپیاد، سال 89 مقام اول کشوری وبلاگ نویسی و سال 93 مقام سوم کشوری تولید نرم افزار را کسب کردم.

این نخبه علمی در پایان از تمامی اساتید و همچنین اعضای خانواده خود تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها