یک کارشناس مذهبی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛
این کارشناس دینی با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود از همان روزهای اول بساط نظام و انقلاب برچیده شده بود افزود: این بسیج بود که با حضور علنی و غیر علنی خویش در جای جای ارکان نظام با هوشیاری کامل و با بصیرتی مثال زدنی مانع و سد بزرگی جلوی فتنه‌گران و فتنه انگیزان شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
یک کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج بوشهر بسیج را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارگان مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج باید آگاهی کامل در تمامی میادین دینی و فرهنگی ـ اقتصادی و سیاسی حضور پیوسته و هوشیارانه داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدالمجید متفق‌خو افزود: بسیجیان با تحلیل درست و موشکافانه از نظرات و منویات فرمانده کل قوا در راستای اهداف ولایت فقیه قدم برمی‌دارند و پشتیبانی مخلص برای رهبر انقلاب هستند.

متفق‌خو  تصریح کرد: اگر بسیج چنین عملکردی از خود نشان دهد راه تمام دشمنان نظام و انقلاب را مسدود نموده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود از همان روزهای اول بساط نظام و انقلاب برچیده شده بود افزود: این بسیج بود که با حضور علنی و غیر علنی خویش در جای جای ارکان نظام با هوشیاری کامل و با بصیرتی مثال زدنی مانع و سد بزرگی جلوی فتنه‌گران و فتنه انگیزان شد.

این کارشناس دینی گفت: این بسیج است که به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) جلو عوامل آشکار  و نهان دشمنان نظام، کارنامه‌ای درخشان از خود نشان داده و به یادگار گذاشته است.

وی در پایان اظهار داشت:بسیج با کارنامه های درخشانی که از خود نشان داده بیانگر این است که در حقیقت بسیج لشکر مخلص خداست.

 

ارسال نظرات