خبرهای داغ:
بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس،

کارمندان‌بسیجی‌برخورد‌قاطع با متولیان‌سفر استراو را خواستار‌شدند

مجمع عالی بسیج کارمندان: از متولیان امر خواستاریم با هوشیاری، از نفوذ بیگانگان جلوگیری نمایند و فرصت نفوذ دشمنان را فراهم ننمایند.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۰۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،  مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس در بیانیه ای ضمن اعتراض به حضور جک استراو وزیر اسبق خارجه انگلیس در شیراز، خواستار برخورد قاطع با متولیان و دعوت کنندگان از وی گردید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از متولیان امر خواستاریم با هوشیاری بیش از پیش از نفوذ بیگانگان در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی و ... جلوگیری نمایند و خواسته یا ناخواسته زمینه و فرصت نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب را فراهم ننمایند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از بدو تشکیل انقلاب تا کنون به ترفندهای گوناگون و به شیوه های متفاوت سعی در براندازی آن داشته اند و در این میان عملکرد خصمانه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و عملکرد مزورانه انگلیس به عنوان استعمار پیر بیش از همه نمایان‌گر اتحاد غرب برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

ایجاد فرقه های وهابیت و بهائیت، حمایت های مادی، نظامی و فکری به رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله، دفاع و حمایت همه جانبه از دولت غاصب صهیونیستی و جنایت های آن ها و گروه های تروریستی، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، اعمال تحریم های ظالمانه و یکجانبه اقتصادی و مالی بر علیه ایران و کشورهای اسلامی، تلاش برای تجزیه کشورهای مسلمان عراق، سوریه، افغانستان، یمن و ایران، ترور شخصیت ها و دانشمندان مسلمان  از جمله ایران، تبلیغات گسترده رسانه ای اسلام هراسی و ایران هراسی، تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم و حمایت از فتنه گران، دخالت در سرنوشت کشورهای اسلامی برای تغییر در روند اوضاع و شرایط به نفع خود و... تنها گوشه ای از عملکرد خصمانه و مزورانه ائتلاف غرب به رهبری آمریکا و انگلیس بر علیه کشورهای مسلمان و ایران اسلامی بوده است.

و اینک دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پس از ناکامی در ترفندها و تهدیدات گوناگون، با استفاده از فرصت توافق برجام درصدد جبران گذشته ناکام خود برآمده اند تا با نفوذ در کشور، به اهداف شوم خود نائل گردند. و این بار در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و اوج عزاداری ملت مسلمان ایران اسلامی، شاهد حضور جک استراو، این روباه پیر در سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم.

اما سوال اساسی این است که علیرغم این که رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها مسئولین نظام و متولیان فرهنگی را متوجه تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن نموده اند و اخیراً با تاکید بیشتر همه را متوجه این امر نمودند که دشمن در صدد تغییر باورهای ما و تغییر هویت دینی و ملی نمودند، چرا گوش کسی بدهکار نیست و چرا متوجه این خطر جدی نفوذ و براندازی نیستند ؟ چرا مسئولین امر متوجه نیستند که دشمنی که از در آن ها را راندیم، از پنجره قصد ورود دارد؟ چرا متوجه دست های چدنی آن ها در زیر دستکش مخملین نیستند؟ چه کسی می تواند فراموش کند جنایات و خیانت های دولت انگلیس را؟ چرا مسئولین از گذشته درس نمی گیرند؟

لذا ما کارمندان و مدیران بسیجی و اعضای مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس، اعتراض خود را به حضور حامیان فتنه و جاسوسان غرب در سومین حرم اهل بیت(ع) اعلام می داریم و همگام با ملت شهید پرور فارس، آن را محکوم می کنیم و خواستار برخورد قاطع با متولیان و دعوت کنندگان هستیم. از سوی دیگر توجه مسئولین و دولتمردان را به پیام هشدارگونه مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری در جهت خطر نفوذ جلب می کنیم و از متولیان امر خواستاریم با هوشیاری بیش از پیش از نفوذ بیگانگان در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی و ... جلوگیری نمایند و خواسته یا ناخواسته زمینه و فرصت نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب را فراهم ننمایند و خطاب به دشمنان نیز اعلام می داریم زهی خیال باطل، چرا که رهبر فرزانه انقلاب و ملت بیدار انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و هوشیاری کامل نقشه های شوم آنان را رصد می کند و فرصت عرض اندام به متجاوزان و فریفتگان و ساده اندیشان داخلی نخواهد داد.


مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار