سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند از افتتاح ۱۰ باب مدرسه نوساز در دهه فجر امسال در این شهر خبر داد
کد خبر: ۸۵۸۵۱۶۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند از افتتاح ۱۰ باب مدرسه نوساز در دهه فجر امسال در این شهر خبر داد.

علی‌اکبر طاهری اطاق‌سرا، درباره برنامه‌ها و راهکارهایش برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر جدید اظهار کرد: اولویت ما در شرکت عمران شهر جدید پرند فعال‌سازی مضاعف پروژه‌هایی است که بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه تکمیل آب، برق و گاز واحدهای مسکونی تکمیل بنا شده، یکی دیگر از اولویت‌های این شرکت است، گفت: با توجه به نزدیکی سرما، تلاش داریم گازرسانی به واحدهای مسکن مهر پرند را تا قبل از رسیدن روزهای سرد سال به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه قرار است برای هر پروژه معطل مانده، یک کارگروه متشکل از مهندسان جوان مستقر در سایت پروژه‌ها به همراه مشاوران آن پروژه تشکیل دهیم، ادامه داد: در این کارگروه‌ها تک‌تک پروژه‌های عمرانی فعال در شهر جدید پرند اعم از ساختمانی و ارتباطی بررسی شده و پس از یافتن و رفع نقاط ضعف آن پروژه، به تکمیل طرح سرعت بخشیم.

عضو سابق هیئت مدیره شهر جدید پرند با بیان اینکه این شهر جدید در ساخت فضای آموزشی و مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن پرند نیز جدی است، افزود: امسال ۱۱ باب مدرسه را تا پیش از آغاز سال تحصیلی به آموزش و پرورش تحویل دادیم و قرار است ۱۰ مدرسه دیگر در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن به محوطه‌سازی در میان پروژه‌های ساختمانی مسکن مهر پرند، از همکاری گسترده شرکت عمران شهر جدید پرند با شهرداری پرند و تقویت آن برای اجرای پروژه‌های محوطه‌سازی و فضای سبز خبر داد و اظهار کرد: ۸ تا ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پرند از نظر ابنیه تکمیل شده‌اند و تنها منتظریم تا زیرساخت‌ها و از جمله محوطه‌سازی آنها به پایان برسد که در این صورت واحدها را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

طاهری اطاق‌سرا با اشاره به استفاده شرکت عمران شهرهای جدید از منابع مالی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: آورده ما در شرکت عمران شهر جدید پرند «زمین» و آورده بخش خصوصی منابع مالی است و تلاش می‌کنیم تا در شرایط «برد ـ برد» این سیاست ارائه «زمین» به بخش خصوصی را اجرایی کنیم تا هم فضای کسب و کار در این شهر رونق یابد و هم مشکلات مردم در تأمین نیازهایشان مرتفع شود.

وی با اشاره به طرح واگذاری خدمات پس از فروش مسکن مهر و نیز بخش پژوهشی فعالیت‌های شرکت عمران شهر جدید پرند به دانشجویان افزود: از دیگر اقدامات شرکت عمران شهر جدید پرند ساخت فضای سبز، احداث فضاهای امنیتی شامل پاسگاه و پایگاه‌های مقاومت  بسیج است.

طاهری اطاق سرا گفت که به سازمان انرژی اتمی پیشهاد داده‌ایم تا این سازمان در قبال دریافت «زمین» از شرکت عمران شهر جدید پرند، بیمارستان هسته‌ای در این شهر بسازد که با توجه به نزدیکی پرند به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، می‌تواند در رشد و توسعه «گردشگری درمانی» اثرگذار باشد.

ارسال نظرات