خرید تضمینی دانه های روغنی سویا و آفتابگردان هم اکنون در استان های خراسان شمالی، سمنان، و لرستان ادامه دارد و ۴۴۳ تن از این محصول به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال خریداری شده است
کد خبر: ۸۵۸۵۱۶۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه خرید تضمینی دانه های روغنی در شرکتهای غله و خدمات بازرگانی آغاز شده، از خرید443 تن دانه ی روغنی سویا و آفتابگردان در کشور خبر داد.

علی قنبری گفت: خرید تضمینی دانه های روغنی سویا و آفتابگردان هم اکنون در استان های خراسان شمالی، سمنان، و لرستان ادامه دارد و 443 تن از این محصول به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال خریداری شده است.

قنبری تشریح کرد: مراکز خرید استان های خراسان شمالی 135 تن دانه روغنی آفتابگردان، سمنان 108 تن دانه روغنی آفتابگردان و لرستان 200 تن دانه روغنی سویا خریداری کرده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: خرید تضمینی دانه های روغنی سویا و آفتابگردان طی دستور العملی که وزیر جهاد کشاورزی صادر کرده است به شرکت بازرگانی دولتی ایران واگذار شده که این شرکت با اولویت خرید با کارخانجات روغن کشی، اقدام به خرید تضمینی کرده است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: قیمت خرید تضمینی سالجاری دانه روغنی سویا 19700 ریال و دانه روغنی آفتابگردان 21500 ریال تعیین شده است.

ارسال نظرات