مسئول کانون‌های مساجد اردبیل:

طرح تلاوت نور در اردبیل اجرا می‌شود

370 طرح تلاوت نور در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۹۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر سقا،مسئول کانون‌های مساجد اردبیل در جلسه بررسی اجرای طرح تلاوت نور در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: طرح تلاوت نور که قرائت یک صفحه از قرآن کریم به همراه ترجمه و تفسیر آن بوده هر روز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از حضور گسترده کارکنان کانون‌های مساجد استان اردبیل در این طرح خبر داد و افزود: در حال حاضر 370 طرح تلاوت نور در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود که امیدوارم بتوانم به اهداف مورد نظر از اجرای این طرح دست یابیم.

وی اجرای این طرح را در کانون‌ها مساجد و توسط کارکنان مقدمه‌ای در راستای اجرای آن در تمامی مساجد استان دانست و بیان کرد: با توجه به تاثیرات فراوانی که قرآن در زندگی انسان و برای سعادت آن دارد باید تلاش کنیم تا فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و استان اردبیل ترویج و توسعه یابد.

سقا تصریح کرد: طرح تلاوت نور از طرح‌های ابتکاری کانون‌های مساجد استان اردبیل بوده که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم اجرا می‌شود چرا که خواندن یک صفحه از قرآن کریم و مهم‌تر از آن تفسیر قرآن می‌تواند در تعالی روحی افراد موثر بوده و منجر به تعالی جامعه شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر تلاش و جدیت مدیران و مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برای اجرای پرشور و گسترده طرح تلاوت نور در مساجد گفت: توسعه اجرای طرح تلاوت و به ویژه در بین نوجوانان و جوانان می‌تواند سبب توسعه فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر آنها با قرآن و در نتیجه مانوس شدن با قرآن شود که می توان از ثمرات این امر در جامعه بهره‌مند شد.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید‌الشهدا(ع) بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در بزرگداشت ایام محرم توسط کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا با برگزاری این برنامه‌ها فرهنگ عاشوایی را در جامعه ترویج داده و اهداف قیام کربلا را تبیین کنیم.

ارسال نظرات