خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

توانمندي سپاه عامل مؤثري در ثبات منطقه است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات امروز منطقه خاورميانه گفت: توانمندي امروز سپاه عامل مؤثري در ثبات منطقه است.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۴۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار محمدحسين سپهر در جمع رزمندگان تيپ12 قائم (عج) ضمن طرح بعضي مباحث مربوط به توانمندي‌هاي سپاه، تحولات امروز منطقه خاورميانه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد و توانمندي امروز سپاه را عامل مؤثري در ثبات منطقه خواند.

وي تصريح كرد:‌ متأسفانه بعضي كشورهاي منطقه به جاي تكيه بر توان مردمي و داخلي خود در دفاع از بنيانهاي اسلام دست دوستي به سوي مستكبران دراز كرده‌اند و اين را نيز افتخاري بزرگ مي دانند، در حالي كه اگر مسلمين جهان همسو با ارشادات قرآن و رسول به سمت ظلم ستيزي تغيير جهت مي دادند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیگفت: امروز شاهد اين همه قتل و كشتار در كشورهاي اسلامي نبوديم و سرمايه هاي مالي و انساني اين كشورها به جاي توانمندتر كردن ملل مسلمان عاملي براي كشتار مردم بي گناه نمي شد.

سپهر افزود: استكبار جهاني به پايان كارش نزديك مي شود و نشانه هاي آن را مي توان در بيداري ملل اسلامي و مقاومت آنها در برابر ظلم جستجو كرد.

وي اظهار داشت: عليرغم تلاش استكبار در القاي دروغ به مردم جهان همگان به اين نتيجه رسيده اند كه همسويي و همراهي با استكبار جهاني دير يا زود دامن آنها را گرفته و در باتلاقي عميق فرو خواهد بُرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها