استاندار اردبیل:

ظرفیت شبکه پستی برای تحقق "دولت الکترونیک" در اردبیل به‌کارگیری شود

باید ظرفیت پست برای تحقق دولت الکترونیک در استان اردبیل به‌کارگیری شود چراکه تاثیر شبکه پستی در این راستا انکارناپذیر است.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۶۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل پست استان اردبیل اظهار داشت: پست به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه در جامعه اطلاعاتی بوده که نقش و تاثیر بسزایی در تسهیل ارتباطات و حمل و نقل کالاها دارد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل گفت: پست یکی از قدیمی‌ترین ادارات و مطمئن‌ترین وسیله برای ارسال مراسلات بوده و نقش و اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نبوده و خدمتی ماندگار است که باید از ظرفیت این اداره در راستای توسعه ارتباطات بهره برد.

خدابخش با بیان اینکه نقش شبکه پستی در تحقق دولت الکترونیک انکارناپذیر است، افزود: اطلاعات یکی از اساسی‌ترین پیش زمینه‌های اجرایی شدن دولت الکترونیک است و به طور قطع می‌تواند روند حرکت رو به رشد آن را تسریع دهد.

وی با اشاره به تحولات سریع اجتماعی، اقتصادی و ارتباطات در جامعه، از شبکه پستی کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی پیش رو در تغییرات نام برد و تصریح کرد: شرکت پست باتجربه گسترده باید با ابتکار عمل و بهره‌گیری از فن آوری‌های نوین ارتباطی در زمینه جایگزینی سرویس‌های نوین پستی به جای خدمات سنتی و استفاده از امکانات بخش خصوصی عمل کند.

استاندار اردبیل با قدردانی از خدمات‌رسانی کارکنان پست استان اردبیل بر ضرورت برقراری تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه انجام امور توزیع مراسلات مربوط به خدمات دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.

در این جلسه احمد عبداللهی، مدیرکل پست استان اردبیل نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد پست استان در زمینه تحقق شاخص‌های ارزیابی پیش بینی شده از سوی شرکت پست، ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی در راستای تحقق دولت الکترونیک در استان، به‌هنگام‌سازی اطلاعات کد پستی و نصب پلاک اماکن شهری و روستایی ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار