اکنون باید به شدت مراقب بود تا شوی سیاسی در ظاهر آمیخته با لبخند دشمن به عنوان تغییر راهبرد استکبار قلمداد نشود.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۷۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
حنیف غفاری کارشناس مسایل بین المللی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در خصوص شروط مقام معظم رهبری برای اجرایی سازی برجام گفت:با تائید مشروط برجام توسط رهبری و اعلام آمادگی رئیس جمهور برای اجرایی شروط 9 گانه معظم له عملا کشور در فضایی بین پذیرش توافق و اجرای توافق قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بر این اساس هنوز تا اجرایی شدن توافق هسته ای زمان لازم است، گفت: غرب باید برای لغو تحریم ها به ایران تعهد کتبی بدهد و از سوی دیگر آغاز نوسازی کارخانه اراک تنها زمانی صورت می گیرد که راه های نفوذ دشمن در سند برجام مسدود شده باشد.
غفاری با تاکید بر اینکه به نظر من در این شرایط ما باید سه اصل صد هوشمندانه بازي دشمن در دوران فعلي و  پسابرجام، تاکيد و اصرار بر  استراتژي هاي کلان سياست خارجي کشور و مديريت فرصت ها و تهديدهاي برجام در حوزه هاي مختلف را همچنان ادامه دهیم، گفت: اکنون باید به شدت مراقب بود تا شوی سیاسی در ظاهر آمیخته با لبخند دشمن به عنوان تغییر راهبرد استکبار قلمداد نشود.
دبیر سرویس بین الملل روزنامه رسالت با بیان اینکه غرب بدون شک به دلیل ناکامی های مختلف در عرصه سیاست خارجی مجبور به تغییر راهبرد های خود در قبال ایران است، ادامه داد: با این حال نباید با ذوق زدگی بی جا فضا را برای سوءاستفاده دشمن آماده کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات