در راستای حفظ هویت فرهنگی و در ایام ماه محرم کانون بسیج ورزشکاران شهرستان سنندج اقدام به برگزاری تجمع بزرگ «نهضت ما زنده ایم» نموده است.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۹۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای حفظ هویت فرهنگی و به مناسبت ایام ماه محرم کانون بسیج ورزشکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج اقدام به برگزاری تجمع بزرگ «نهضت ما زنده ایم» نموده است.

همایش نهضت ما زنده ایم برگرفته از زندگینامه و خاطرات معصومه آباد از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است که خاطرات مقاومت و ایثارگری های خود را در قالب کتابی با عنوان ما زنده ایم انتشار داده است.

ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان گفت: این همایش صبح روز سه شنبه (5 آبان ماه) با حضور گسترده بانوان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت : نهضت ما زنده‌ایم یک نهضت خودجوش مردمی است که در آن دختران جوان با بهره‌گیری از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ایرانی که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت خود گویی دشمن اسیر اقتدار، صلابت، ایمان و شجاعت این دختر جوان بوده است، اعلام کنند با تبعیت از ولایت به این موضوع می‌بالیم و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برمی‌داریم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان با بیان اینکه هدف از این تجمع مبارزه با جنک نرم دشمن است گفت: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگو های عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در میان نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمینمان از جمله اهداف مهم این نهضت خواهد بود.


ارسال نظرات