مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان:

گردهمايي نخبگان علمي، هنري و ورزشي دانش آموز با فرمانداران برگزار مي شود

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان گفت: گردهمايي نخبگان علمي، هنري و ورزشي دانش آموز با فرمانداران در هفته بسيج دانش آموزي برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۳۰۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
محمد يعقوبي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج دانش آموزي به تشريح عناوين شاخص برنامه هاي هفته بسيج در سمنان پرداخت و گفت:‌ عطرافشاني و غبارروبي مزار شهداي دانش آموز و معلمان در سراسر استان، ديدار با خانواده معظم شهداء و ايثارگران و جانبازان، كوهپيمايي دانش آموزان بسيجي پيشگام (مقطع دبيرستان) از مهمترين برنامه هايي است كه در نخستين و دومين روز از هفته بسيج دانش آموزي برگزار خواهد شد.

وي افزود: در سومين روز از هفته بسيج دانش آموزي حضور سازمان يافته و ملبس دانش آموزان بسيجي همراه با نمادهاي سازماني در مصلي هاي نماز جمعه سراسر استان، تشكيل جلسات مشترك حلقه هاي صالحين در مصلي هاي نماز جمعه و سخنراني فرماندهان حوزه هاي بسيج دانش آموزي شرستانها قبل از نماز جمعه برگزار مي شود.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان بيان كرد: آيين صبحگاه سراسري و نواختن زنگ ايثار و شجاعت در مدارس سراسر استان، برگزاري يادواره شهيدان شاخص سال «رضا سليماني ابهري و ايران قرباني» و 36 هزار شهيد دانش آموز از جمله برنامه هاي چهارمين روز هفته بسيج دانش آموزي است.

يعقوبي خاطرنشان كرد:‌در پنجمين روز از هفته بسيج دانش آموزي نيز اجراي برنامه پدافند غير عامل در مدارس و در روز ششم از اين هفته مسابقه دو رهروان شهداي دانش آموز (ويژه مقطع راهنمايي پسر) و نشست سرمربي صالحين با مربيان صالحين بسيج دانش آموزي شهرستانهاي دامغان و شاهرود برگزار مي شود.

وي افزود: در دو روز پاياني يعني هفتمين و هشتمين روز از هفته بسيج دانش آموزي برنامه هايي از جمله هم انديشي نخبگان علمي، هنري و ورزشي با فرمانداران و تجليل از آنان، حضور سازمان يافته دانش آموزان بسيجي در مراسم روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، مسابقه عكاسي در راهپيمايي (با موضوع حضور حماسي و پرشور دانش آموزان) در سراسر استان و برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع «مرگ بر آمريكا» در مسير راهپيمايي (ويژه مقاطع ابتدائي) اجرا مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار