خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

شهادت امام حسين(ع)، منشا بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر، در مسجد جامع روستای نبرین از توابع این شهرستان، گفت: نهضت عاشورا همواره الهام بخش انقلاب‌ها و حركت‌هاي اسلامی و دینی مردم در جهان بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۵۳۸۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با بیان اینکه انقلاب اسلامي از نهضت امام حسین(ع) الهام گرفت، افزود: حركت‌ و قیام امام حسين(ع‌)، همه ‌براي خدا بوده، به همین خاطر رنگ جاودانه گرفت.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) با شهادتش، راه عزت، سربلندی وجاودانگی را به بشریت آموخت و با خون خود ارزش های اسلامی و انسانی را دوباره زنده کرد.

وی با توجه به جهانی شدن نهضت عاشورا، اظهار داشت: امروز بسياري از پيروان دين مسيحيت نيز عشق و علاقه خاصي به سيد و سالار شهيدان، پيدا کرده اند، به طوریکه به احترام امام حسين(ع)، در طول ماه محرم، پرچم هاي سياه رنگي را در برخی از کلیساها نصب کرده اند.

حجت الاسلام طالعی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه امروز جریان تکفیری و وهابیت، ضربههای زیادی به اسلام زده‌اند، خاطرنشان کرد: آن‌ها همان طرز تفکر خوارج نهروان را دارند که به جنگ حضرت علی(ع) آمدند و به جای مبارزه با اسرائیل، خون مسلمانان را در سوریه، لبنان، یمن، عراق، پاکستان و افغانستان می‌ریزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها