مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی:
خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین سومین روز شهادت سیدالشهدا(ع) گفت: صبر، مقاومت، ایستادگی و افشاگری حضرت زینب(س) موجب انتشار پیام حضرت اباعبداله الحسین(ع) در دنیا و رسوا شدن یزید و یزیدیان شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۲۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدیان با تاکید بر پیروی بانوان از روش و منش حضرت زینب افزود: حضرت زینب در جریان کربلا ماموریتویژه ای داشت و رسالت عظیمی بر دوش آن بانوی بزرگ اسلام بود که پس از شهادت امام حسین توانست بخوبی از عهده آن بر بیاید.

وی در ادامه با اشاره به رعایت سبک زندگی اسلامی با بیان روایتی از نبی مکرم اسلام ادامه داد: اگر انسان در امور دینی و معنوی به معنای عام کلمه دائم خود را با افراد برتر و بالاتر مقایسه کند و آنها را الگوی خود قرار دهد و تلاش کند به آنها برسد و در امور دنیوی به افراد ضعیف تر از خود بنگرد و خداوند را به‌خاطر برتری هایی که به او داده حمد و سپاس بگوید، در این صورت صفات شاکر و صابر در او تبلور پیدا می کند.

حجت الاسلام احمدیان با حساس خواندن لزوم زنده نگهداشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خود و جهان تاکید کرد: ما مسلمانان بر اساس رسالت و وظیفه ای که داریم نباید در برابر اعمال زشت و جور و ظلم دیگران بی تفاوت باشیم چراکه بی تفاوتی در برابر گناهان آشکار دیگران خود کم گناهی نیست.

در این آیین که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ائمه جماعات و معاونان هلال احمر حضور داشتند دعای روحبخش زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام حسینی قرائت شد.

ارسال نظرات