حوزه بسیج دانشجویی بقیة الله مشهد:

آل سعود باید در سیاست خارجه خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کند

حوزه بسیج دانشجویی بقیة الله مشهد با صدور بیانیه ای اظهار داشت: آل سعود باید در سیاست خارجه و موضع خود در مورد جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کند در غیر این صورت از ملت ایران تو دهنی خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۴۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حوزه بسیج دانشجویی بقیة الله مشهد در خصوص اهانت وزیر خارجه عربستان به ایران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

کسانی دم از تولید و صدور تروریست می زنند که خود به عنوان اصلی ترین پایگاه تولید و گسترش و حمایت از ایدوئولوژی افراط گرایی در منطقه و جهان مطرح هستند. پرونده عربستان بسیار سنگین است و این موضع جبیروزیر امورخارجه عربستان از طرف ما قابل قبول نیست و این اهانت به ملت ایران است و ما خواستار پاسخ شدید دستگاه دیپلماسی هستیم و اعلام می‌کنیم آل سعود باید در سیاست خارجه و موضع خود در مورد جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کند در غیر این صورت از ملت ایران تو دهنی خواهد خورد.

شیوه حکومت قبیله ای و موروثی حمله به مسلمانان یمن و حمایت مالی و تسلیحاتی از شبکه های تروریستی و ایجاد مناقشه اسلامی -اسلامی جهت جایگزینی مناقشه اعراب با اسرائیل و از بین بردن آرمان فلسطین و تولید و گسترش تفکر سلفی-وهابی تنها گوشه ای از جنایات آل سعود است.

خادمین حرمین دروغین با طبع جنایتکارانه و نیات ظالمانه سعی در سر پوش گذاشتن بر تجاوز گری و جنایات اسرائیل دارند و جنگ اسلامی-اسلامی در منطقه به راه انداختند که عواقب آن دامن گیر خودشان خواهد شد.

واهمه بزرگ مستکبران عالم از ظلم ستیزی و برائت جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در برابر استکبار می‌باشد و ما این راه را ادامه خواهیم داد و به هیچ کس اجازه توهین و تهمت به ایران اسلامی را نخواهیم داد بدانید که در این سرزمین خون ها می‌جوشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها