مدیر هیات عامل مرکزنیکوکاری و نماینده خانه خیرین اشکذر با اشاره به نتایج به دست آمده در طول فعالیت این مرکز گفت: با گذشت یکسال و شش ماه از عمر این مرکز ارزش کمکهای جمع آوری شده و توزیع شده بصورت نقدی 118 میلیون تومان و غیر نقدی (کالا) 165 میلیون تومان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۵۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: مدیر هیات عامل مرکزنیکوکاری و نماینده خانه خیرین شهرستان اشکذر با اشاره به فعالیت های این مرکز اظهار داشت: مرکز نیکوکاری مسجد النبی(ص) اشکذر با تحت پوشش قراردادن مناطق مختلف شهرستان اشکذر سعی کرده در راستای انفاق و کمک به محرومین و ایتام خدمت سازنده ای با روحیه همکاری و یکپارچگی با سایر موسسات خیریه شهرستان نظیر موسسات کلانتریان، سید الشهدا، جعفری نسب، دفتر امام جمعه اشکذر و توکلیان انجام دهد.

"فاضل توکلیان" مدیر هیات عامل مرکزنیکوکاری و نماینده خانه خیرین اشکذر با اشاره به نتایج به دست آمده در طول فعالیت این مرکز گفت: با گذشت یکسال و شش ماه از عمر این مرکز ارزش کمکهای جمع آوری شده و توزیع شده بصورت نقدی 118 میلیون تومان و غیر نقدی (کالا) 165 میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: عزیزان میتوانید برای کمک به فقرا و نیازمندان شهرمان در زمینه های زیر ما را یاری رسانید:

1- وام قرض الحسنه

2- کمک های نقدی و غیر نقدی در زمینه های .........سیمونی – درمان – خوراک – انتقال پوشاک تحصیلی و ایتام – نذورات – عقیقه و سفرهای زیارتی و زکات فطره و محصولات کشاورزی و...

شماره حساب مرکز نیکوکاری مسجد النبی

0106963855000

کارت 6037691990063281

و یا با شماره تلفن 09133527932 تماس حاصل فرمائید و هم چنین شما می توانید موارد دیگر از طریق شماره گیری که قابل اقدام نمائید.

 

 

 

ارسال نظرات