سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان از برگزاری یادواره شهدای ترور با سخنرانی محمد جواد هاشمیان دبیر کل موسسه هابیلیان در روز ۱۰ آبان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۵۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های این تشکل با بیان اینکه یادواره شهدای ترور با سخنرانی محمد جواد هاشمیان دبیر کل موسسه هابیلیان در روز 10 آبان برگزار می شود گفت: این مراسم با حضور خانواده شهید فرشاد شفیع پور از شهدای لرستانی ترور در شرق کشور و خانواده جانباز 100 درصد سید نورخدا موسوی که در درگیری با گروهک تروریستی ریگی به درجه جانبازی نائل آمد برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه گروههای تروریستی با ترور مهره های ارزشمند نظام ظلم بزرگی را در حق ملت ایران روا داشتند افزود: یادواره شهدای ترور با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 17 هزار شهید ترور کشور و همچنین تبیین جنایت های گروههای تروریستی در حق ملت ایران برگزار می شود.

 سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: در راستای برگزاری یادواره شهدای ترور دو نمایشگاه عکس با موضوع تروریسم دولتی آمریکا و شهدای ترور نیز برگزار می شود.

 ابراهیمی ادامه داد: همچنین یک نمایشگاه عکس با موضوع فرق و مذاهب نیز آبان ماه در دانشگاه لرستان برپا می شود.

 وی با بیان اینکه برگزاری دو مسابقه کتاب خوانی به مناسبت 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی نیز از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی لرستان است ادامه داد: یکی از این مسابقات با استفاده از کتاب نکته های ناب 3 که مربوط به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص استکبار ستیزی در جمع دانشجویان است برگزار می شود و یک مسابقه نیز 29 و 30 آذر با موضوع انتظار و فرج در قالب تئوری و شفاهی برگزار می شود که منبع آن متعاقبا برگزار می شود.پ

 سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه نشست مطالبه گری با رئیس و معاونین دانشگاه لرستان نیز طبق معمول هر سال 2 آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج برگزار می شود گفت: در این نشست دانشجویان مطالبات صنفی، آموزشی و دیگر مطالبات خود را مطرح و پاسخ خود را از زبان مسئولان دانشگاه می شنوند.

 وی بیان کرد: همچنین سخنرانی استاد رجبی دوانی در خصوص چگونگی ورود اسلام به ایران و شبهاتی که در این خصوص وجود دارد 7 آذر در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

 سرپرست بسیج دانشجویی لرستان از پیش بینی برگزاری اردوهای جهادی تداومی یک روزه در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: در قالب این اردوها مطالبات مردمی و همچنین تکمیل پروژه های نیمه کاره که در جریان اردوهای گذشته دانشجویان جهادی این دانشگاه باقی مانده است پیگیری می شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته این اردوها از آبان ماه به صورت یک اردو در هر ماه برگزار می شوند.

 وی با اشاره به فعالیت 15 حلقه صالحین در بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان اضافه کرد: در این حلقه ها که در مساجد و خوابگاههای دانشگاه لرستان برگزار می شوند مسائل بصیرتی، معرفتی و مسائل مرتبط با دانشگاه مطرح می شوند.

 سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: همچنین سلسله نشست های دشمن شناسی با توجه به نفوذ دشمن در حوزه های مختلف از جمله سبک زندگی، غذا و پوشش 19 آبان و یک دی برگزار می شوند.

 ابراهیمی بیان کرد: یک کرسی آزاد اندیشی نیز آبان ماه با موضوع تحولات منطقه و آخرالزمان برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: فیلم های نوح نبی و بیگانه ای در میان ما  هم توسط بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان اکران و نقد می شوند. 

ارسال نظرات