كشف چندهزار قلم كالای قاچاق و پلمپ واحدهای صنفی، ناکامی سوداگران مرگ در توزیع مواد افیونی و امانتداری پلیس راه نیروی انتظامی استان تا جان باختن راکب موتورسیکلت در محور لردگان- یاسوج.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۹۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: با كشف چهارهزارو 362 قلم انواع كالای قاچاق هفت واحد صنفی متخلف در شهركرد مركز این استان، پلمپ شد.

سرهنگ" پیام كاویانی" با بیان این خبر افزود: ماموران اداره نظارت براماكن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با عرضه كنندگان كالای قاچاق با هماهنگی مجمع امور صنفی 40 واحدصنفی را در شهركرد مورد بازدید قرار دادند، که در نتیجه اجرای این طرح چهارهزارو 362 قلم انواع كالای قاچاق کشف شد.

وی، ادامه داد:‌این اقلام شامل: قرص وكپسول چاقی ولاغری و ترك اعتیاد، شربت متادون، لوازم ارایشی وبهداشتی، شیرخشك و... بود که در این ارتباط هفت واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

ناكامی سوداگران مرگ در توزیع مواد افیونی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از كشف یك كیلو هروئین و دستگیری دو سوداگر مرگ در شهركرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم رضایی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد افیونی در یكی از محله های شهركرد، ماموران طی تحقیقات دقیق با استفاده از اطلاعات منابع و مخبرین محل توزیع مواد مخدر و مخفیگاه متهمین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی ازاین محل یك كیلو هروئین به همراه آلات توزین كشف و دو سوداگر مرگ را دستگیر و متهمین را به مرجع قضایی معرفی کردند.

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه كسب در سامان

فرمانده انتظامی سامان استان چهارمحال وبختیاری گفت: 10 واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه كسب در این شهرستان پلمپ شد.

سرهنگ دوم سیروس میرزایی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت بر اصناف در شهر سامان با همكاری اتحادیه های صنفی توسط ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان، اجرا و در همین راستا ماموران از 50 واحد صنفی بازدید كردند كه 10 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اماكن عمومی و اتحادیه های صنفی، پلمپ شدند.

امانت داری مأمور پلیس راه چهارمحال و بختیاری

مامور امانت‌دار و وظیفه شناس پاسگاه پلیس راه سامان- تیران استان چهارمحال وبختیاری، چك مبلغ 50 میلیون ریالی را به صاحبش باز گرداند.

گروهباندوم "قاسم قاسمی"، از کارکنان وظیفه پلیس راه "سامان- تیران" هنگام كنترل ترافیك، یك عدد كیف که به صورت بلاصاحب در سطح جاده افتاده بود، را كشف كرد.

این مامور امانت دار، محتویات داخل كیف را كه تعداد یك فقره چك به ارزش 50 میلیون ریال، دو عدد كارت عابربانك و یك عدد كارت ملی بود پس از انجام تحقیقات و شناسایی صاحب آن با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباخته داد.

گفتنی است، سرگرد محسن رئیسی، فرمانده این پاسگاه از حسن عملكرد و همچنین از صداقت و امانت‌داری این مامور وظیفه شناس قدردانی كرد.

کشف میلیاردی لوازم یدكی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از کشف 15 تن انواع لوازم یدكی خارجی قاچاق، به ارزش 10 میلیارد ریال، در محور مواصلاتی لردگان – بروجن از یک دستگاه تریلر "دانگ فنگ" کانتینر دار شدند که از جنوب کشور عازم تهران بود.

سردار"نورعلی یاری"، گفت: در این مأموریت یک نفر بعنوان متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

راكب موتورسیكلت قربانی تجاوز به چپ سواری پیكان شد

برخورد سواری پیكان با موتورسیكلت در محور لردگان – یاسوج استان "چهارمحال و بختیاری" یك كشته بر جا گذاشت.

سرهنگ " حمزه رفیعی" رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت:‌بر اثر تصادف یك دستگاه موتورسیكلت با سواری پیكان، راكب موتورسیكلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری علت وقوع حادثه را تجاوز به چپ سواری پیكان اعلام كرد .

ارسال نظرات