مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود از اجراي بيش از 20 ويژه برنامه در هفته بسيج دانش آموزي در مدارس شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۱۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از 7 آبان تا 13 آبان ماه هر ساله برگزار می شود که آغاز آن شهادت شهید حسین فهمیده و روز قشر بسیج دانش آموزی و پایان آن 13 آبان روز استکبارستیزی است.

وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی در جهت گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز و بسط و گسترش تفکر بسیجی و ایثار و شهادت در نوجوان جامعه است و تلاش هست در این هفته بسیج بیشتر برای دانش آموزان تشریح و دستاوردهای آن تبیین شود.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در این هفته به همت بسیج دانش آموزی و واحدهای مقاومت گفت: در این هفته با برگزاری جلسات مختلف در کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی و جلسات شورای حوزه های مقاومت و شورای همفکری قشر دانش آموزی بیش از 20 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

غنایی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه و مسئولان شهرستان، حضور سازمان یافته در نماز جمعه و برگزاری برنامه میقات صالحین«گردهمایی حلقه های صالحین» از جمله این برنامه هاست.

وی عنوان کرد: برگزاری دو رهروان شهدا و کوهپیمایی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا و مسابقه نشریه دیواری با موضوع استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی و مسابقه عکاسی در راهپیمایی 13آبان با موضوع حضور حماسی دانش آموزان از دیگر برنامه های این هفته است.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود با اشاره به برگزاری یادواره های شهدای دانش آموز با محوریت شهدای شاخص کشوری بیان کرد: اجرای برنامه پدافندغیرعامل ،صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و شجاعت و حضور سازمان یافته در راهپیمایی 13 آبان و حضور سخنرانان در تبیین هفته بسیج دانش آموزی و فرهنگ ایثار و شهادت در واحدها از برنامه های بسیج دانش آموزی در ایام هفته می باشد.

وی با بیان اینکه آذین بندی و فضاسازی واحدهای مقاومت بسیج امیدان،پویندگان و پیشگامان در مدارس آغاز شده است، اظهار کرد: با توجه به شعار سال بسیج دانش آموزی در دانش آموز محوری تمام فعالیت ها با حضور مسئولین دانش آموز واحدهای مقاومت برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها