مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

به صدا در آمدن زنگ استکبار ستیزی در بیش از 2200 مدرسه استان

زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در بیش از 2200 مدرسه استان نواخته می‌شود و مراسم نمادین این زنگ نیز ساعت هشت صبح روز 13 آبان، در مدرسه شاهد بهار ایمان ناحیه 2 زنجان و با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۶۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دومین جلسه کمیته دانش‌آموزی ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 گفت: آبان با همدلی و همزبانی همه دستگاه‌های اجرایی و حضور پرشور دانش‌آموزان شاهد برگزاری یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های اتحاد و همدلی خواهیم بود و با حضور کمی و کیفی بالای دانش‌آموزان، راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از سالهای قبل برگزار خواهد شد.

مرتضی تمجیدی افزود: برنامه‌ریزی‌های مربوطه به گونه‌ای انجام شود که دانش‌آموزان با شور و نشاط بالایی در راهپیمایی حضور یابند و از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپمایی این روز مهم استفاده شود.

وی اظهار داشت: زنگ استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در بیش از 2200 مدرسه استان نواخته می‌شود و مراسم نمادین این زنگ نیز ساعت هشت صبح روز 13 آبان، در مدرسه شاهد بهار ایمان ناحیه 2 زنجان و با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار