خبرهای داغ:

احداث نشانه معراج شهدای شیراز سال آینده پایان می‌یابد

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه نشانه معراج شهدا، ورودی جنوبی شیراز، تا پایان سال ۹۵ آماده بهره‌برداری خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۸۵۶۴۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
فرزاد رئیس‌زاده، شهردار منطقه چهار شیراز امروز، سوم آبان در دیدار با رئیس کمیسیون عمران شهرداری شیراز با اشاره به احداث نشانه معراج شهدا در شیراز گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه نشانه معراج شهدا، ورودی جنوبی شیراز، تا پایان سال 95 آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود: عملیات عمرانی این پروژه در بخش سازه‌ای به 95 درصد پیشرفت رسیده و عملیات عمرانی ساختمان‌های خدماتی، تفریحی، مقاوم‌سازی خاک بدنه کوه، تملک ملک‌های مورد مسیر درحال انجام است.

رئیس‌زاده با بیان اینکه با تملک املاک مورد مسیر، آزادسازی کندروها انجام و عملیات زیرسازی عمرانی آغاز می‌شود، گفت: شهریور سال 95 ساختمان‌های خدماتی، تفریحی این پروژه افتتاح و با این اقدام فضایی مطلوب برای گردشگران و شهروندان فراهم می‌شود.

شهردار منطقه چهار شیراز همچنین گفت: عملیات عمرانی تعریض بلوار رحمت در دهه‌ی فجر با کمک و همیاری دستگاه‌های خدمات‌رسان تکمیل خواهد شد.

براساس این گزارش، رضا محمدیان، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: منطقه چهار شهرداری شیراز ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به یک پایلوت ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی، بهسازی و نوسازی دارد.
وی با بیان اینکه کسب درآمد از مجاری قانونی تعیین شده در منطقه چهار شهرداری، با سرعت عمل بیشتری در حال پیگیری است، گفت: کمیته‌های راهبردی خوبی در این منطقه تشکیل شده که با تقویت بیشتر و هماهنگی‌های مستمر ما بین این کمیته‌ها می‌توان بازدهی را افزایش داد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز پروژه المان ورودی شهر را یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های موجود در منطقه چهار برشمرد و گفت: این المان به عنوان جایگاه معراج شهدا  اهمیت ویژه‌ای دارد و با تدابیر اندیشیده شده این پروژه در پایان سال 95 آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی اضافه کرد: ساخت سرای محله، یک فرهنگسرا و 2 زمین ورزشی و 4 زمین چمن مصنوعی، از پروژه‌های مهم فرهنگی و ورزشی دراین منطقه است که باید طی 2 سال آینده آماده بهره‌برداری باشند.

محمدیان با تاکید بر اهمیت ساخت مرکز اجتماعات روباز گفت: شهرداری با ساخت محل‌ها و مراکز اجتماعات به شکل روباز، امکانی فرهنگی اجتماعی را در اختیار مردم قرار خواهد داد که در برگزاری برنامه‌های غنی‌ساز اوقات فراغت بسیار موثر است.

سالن های اجتماعات روباز در واقع پروژه های فرهنگی ، ورزشی با جدیت واهمیت بیشتری پیگیری می شود به دلیل اینکه اوقات فراغت ، ورزشی و تفریحات مردم و مسائل فرهنگی جامعه را مورد هدف قرار می دهد و مردم بهتر می توانند از این زیرساختها استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها