"بیمارستان 32 تختخوابه گیوی افتتاح می شود" به عنوان جمله سال دولت تدبیر انتخاب شد؟!

بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) گیوی طوری فدای قولهای سرخرمن مسئولین شده که هر دو ماه یک بار جمله " بیمارستان 32 تختخوابه گیوی افتتاح می شود" تکرار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۰۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از کیویمیز، تقریباَ اواسط و اواخر سال گذشته(93) بود که مسئولین دولت تدبیر و امید قول افتتاح و بهره برداری بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) گیوی را در اوایل سال آینده(94) دادند.

از سویی دیگر با بازدید های منظم و دقیقی که توسط فرماندار، نماینده کوثر و خلخال، مدیر کل راه و شهرسازی، استاندار اردبیل، معاون وزیر، قائم مقام وزیر و حتی خود وزیر راه وشهرسازی صورت می گرفت امید به افتتاح هر چه زود تر این پروژه مردمی بالا میرفت.

از همه مهمتر همه بازدید ها و نظارت های مسئولین از این پروژه مستند از شبکه سبلان استان پخش و در سایت های خبری تحلیلی انتشار می یافت.

اما متاسفانه نظارت پی در پی مسئولین دولت تدبیر و امید هم کارساز نبوده و قول های یک ماه افتتاح این پروژه فعلا به یک سال انجامیده است!

از اینکه قولهای سرخرمن مسئولین دولتی هنوز عملی نشده است به کنار؛ چرا که قطعاَ توجیهی برای کم کاری خود ارائه خواهند کرد، ولی ناامیدی که در دلهای مردم امید وار 25 هزار نفری شهرستان کوثر بر اساس همین بد قولی ها به وجود آمده است را چگونه توجیح خواند کرد؟!

بایستی در این راستا به مسئولین شهرستانی و استانی تبریک گفت چرا که جمله " بیمارستان 32 تختخوابه گیوی افتتاح می شود" به عنوان جمله سال مسئولین در سال 94 انتخاب شده است.

شنیده ها حاکیست این پروژه مردمی در چند ماه گذشته پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته و این خود عدم توجه مسئولین ذیربط شهرستانی و استانی به این پروژه را به وضوح گویاست.

بیمارستان 32 تختخوابه گیوی در سال 91 آغاز به کار کرده است و با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی و با اعتبار بالغ بر 70 میلیارد ریال فعلاَ در گیر ودار قولهای مسئولین است.

لازم است دولت تدبیر و امید تدبیری برای تسریع عملکرد مسئولین استانی و شهرستانی در اتمام این پروژه مردمی بیاندیشد و دلهای اهالی این شهرستان را که به اندازه حتی یک بخش هم به آن توجه نمی شود از نگرانی در آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار