توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور:
ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن کریم»، توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در جهاد دانشگاهی زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۱۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان منادی و پرچمدار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی ـ پژوهشی فرهنگی برای سال تحصیلی ۹۴ ـ ۹۵ طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» را در دست اجرا دارد.

این سازمان در راستای تحقق نهضت قرآنی در دانشگاه‌ها، نخستین دوره طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» را طی اردویی چهار روزه از 19 تا 22 آبان‌ماه در استان قم برگزار می‌کند.

طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در راستای نیل به نهضت قرآن‌آموزی در کشور، از دانشجویان مستعد و آشنا به علوم روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ثبت‌نام به عمل آورده و جهت تعلیم به دیگر دانشجویان به مناطق محروم کشور در قالب اردوهای جهادی قرآنی آموزش می‌دهد.

ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهی‌نامه آموزشی معتبر جهاددانشگاهی، حضور در اردوهای آموزشی، ایجاد زمینه‌های تبادل افکار و خلاقیت از جمله محاسن شرکت در نخستین دوره طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح در استان زنجان می‌توانند تا 15 آبان به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان به نشانی زنجان، خیابان ملاصدرا، جنب ایستگاه آتش‌نشانی، مجتمع آموزشی، فرهنگی، پژوهشی جهاددانشگاهی زنجان و یا دانشگاه زنجان، روبه‌روی سلف مرکزی، باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 33052236 و 33035414 تماس بگیرند.

ارسال نظرات