جاده ای که طلسم شده است

جاده بزرگترین روستای شهرستان سرعین نوعی خاص از طلسم بر آن زده شده است.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۲۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، جاده بزرگترین روستای شهرستان سرعین ،زیر سایه طلسم بی توجهی مسئولین قرار گرفته است.

این روستای که به قدمت ساسانیان با بکر ترین طبیعت دارای که معطر به وجود یک امامزاده ، دارای آب گازدار با23شهید که منتسب به این روستا است و قبور 6تن از شهیدان در این روستا واقع است و باجمعیتی بیش از 1100نفر و340خانوار به جاده ای با انبوهی از حفره ها تبدیل شده است .

این روزهای که سیلی از عاشقان اهل بیت (ع) برای زیارت امامزاده عبدالله اتشگاه و برگزاری مراسم عزداری امام حسین (ع) به این روستا روانه می شود با جاده مخروبه روبه رو می شوند که موجی از اعتراض را در پی دارد.

رییس شورای روستای آتشگاه در این باره می گوید :بعد از سال 76هیچ اقدامی برای ترمیم و بازسازی این جاده انجام نشده است و مسئولین وعده های سرخرمن به مردم این روستا می دهند در حالی که جاده اصلی این روستا بیش 8سال است دچار فرسودگی شده و حفره روباهی مبدل گشته است و خودرو ها و اهالی در بدترین شرایط از این راه تردد می کنند.

هرسه نماینده مردم سرعین در مجلساز این روستا بازدید کردند ولی وعده های هیچکدام مبنی بر زیر سازی و آسفالت راه ارتباطی آتشگاه عملی نشد.

اظهارات مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با عنوان"تمام راه های روستایی شهرستان سرعین آسفالت شد"تیتر بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری شد در حالی که راه مواصلاتی بزرگترین روستای شهرستان سرعین از نظر جمعیت و خانوار بدتر از راههای خاکی و بیش از 8 سال فرسوده شده است .

تصاویر زیر مربوط به راه اصلی بزرگترین روستای شهرستان سرعین در فاصله 8کیلومتری شهر چشمه های جوشان و این جاده از ارجستان تا ورودی آتشگاه فقط 2کیلومتر است.

ارسال نظرات